نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

خدمات ویژه ای که سایت اصلی نمایندگی اچ پی برای تعمیر انواع مدل های مختلف پرینتر و لپ تاپ این برند در نظر گرفته است باعث می شود تا شما بدون دغدغه و استرس نسبت به تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه ها و همچنین تعویض قطعات آنها با قطعات اصلی و اورجینال به راحتی دستگاه خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعمیر کنید.

در اینجا قصد داریم به صورت مختصر تمامی خدماتی که در نمایندگی اچ پی و از طریق سایت اصلی نمایندگی اچ پی به شما ارائه می شود را بیان کنیم.

تعمیر انواع پرینتر اچ پی
در قسمت تعمیر انواع پرینتر های اچ پی تیم فنی و تخصصی این مرکز که با تمامی مدل های مختلف پرینترهای اچ پی به صورت تجربی آشنایی دارند و تمامی تکنولوژی های به کار رفته در پرینتر ها را به خوبی می شناسند، در گام اول با استفاده از ابزار و تجهیزات بسیار به روز و پیشرفته نسبت به تست و عیب یابی دستگاه شما اقدام نموده و پس از آن با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات کاملاً مناسب و به روز، عملیات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تعمیرات پرینترهای اچ پی را انجام می‌دهد.

برطرف کردن تمامی مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پرینترهای hp فقط در محیط نمایندگی امکان‌پذیر نیست و شما می توانید از طریق تماس با پشتیبانی درخواست اعزام نیرو به محیط کاری و خانگی خود را داشته و از خدمات تعمیر پرینتر hp در محل استفاده کنید.

در صورتی که قطعات سخت افزاری پرینتر شما دچار مشکل عمده شده باشند و یا تعمیر آنها از نظر اقتصادی و کارهایی برای دستگاه صرفه‌جویی نداشته باشد تیم فنی و تخصصی سایت اصلی نمایندگی اچ پی نسبت به تعویض این قطعات با قطعات اصلی و اورجینال اقدام می‌نماید.

علاوه بر این اگر قصد داشته باشید مدل های مختلف کارتریج اچ پی را شارژ کنید تمامی مدل ها با تونر های اصلی درین مرکز قابل شارژ هستند و البته این نکته را در نظر داشته باشید که شارژ کارتریج ها یک امر کاملاً تخصصی است و در صورتی که با کیفیت و دقت انجام نشود ممکن است مشکلات بسیار زیادی را برای چاپ اسناد و مدارک بر روی پرینتر اچ پی به وجود بیاورد.

پس از اینکه عملیات تعمیر پرینتر hp در سایت اصلی نمایندگی اچ پی به پایان رسید شما می توانید از گارانتی معتبر تعمیر بهره مند شده و در صورت بروز هرگونه مشکل بعد از عملیات تعمیر به راحتی از خدمات این مجموعه به صورت کاملا رایگان بهره مند شوید.

تعمیر لپ تاپ نمایندگی اچ پی
با توجه به اینکه لپ تاپ های اچ پی محبوب ترین لپ تاپ ها در کشورمان می باشند یک تیم فنی و تخصصی کاملا مجزا که ابزارها و تجهیزات به روز و پیشرفته در اختیار آنها قرار گرفته است برای بخش تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ های اچ پی در نظر گرفته شده است تا تمامی مشکلات و دغدغه هایی که کاربران در هنگام استفاده از لپ تاپ های اچ پی با آنها روبرو هستند و یا در هنگام تعمیرات قصد دارند از این خدمات استفاده کنند را به آنها ارائه نماییم.

تعمیرات لپ تاپ hp در سایت اصلی نمایندگی اچ پی به دو صورت سخت افزاری و نرم افزاری انجام می شود شما علاوه بر تعمیر قسمت های مختلف می توانید در صورت نیاز تمامی لوازم جانبی لپ تاپ های اچ پی را به صورت اصلی و اورجینال در این مرکز تهیه کنید.

 

علاوه بر مشکلات مربوط به خاموش شدن لپ تاپ hp و یا مشکلات سخت افزاری قسمت های مختلف مانند مادربرد در صورت نیاز شما می توانید تمامی قطعات سخت افزاری لپ تاپ های اچ پی مانند ال سی دی و قاب دور نمایشگر و کیبورد آنها را به صورت کاملا اصلی و اورجینال از طریق سایت اصلی نمایندگی اچ پی تهیه نمایید.

همانند خدمات مربوط به تعمیر پرینتر اچ پی در این بخش نیز شما می توانید پس از تمام شدن عملیات تعمیر لپ تاپ hp لپ تاپ و مشکلات آن را در محیط نمایندگی تست کرده و در صورت تایید سلامت از گارانتی معتبر تعمیر نیز که ضمانتی برای انجام با کیفیت عملیات تعمیر می باشد استفاده نمایید.

خدمات ارسال در سایت اصلی نمایندگی اچ پی
دغدغه مهمی که امروزه برای بسیاری از کاربران به وجود آمده است این است که چگونه می توانیم در سریعترین زمان ممکن و با استفاده از افراد و دستگاه و تجهیزات کاملاً تخصصی مشکلات پرینتر و لپ تاپ اچ پی را برطرف نماییم.

برای حل این مشکل تیم فنی و تخصصی سایت اصلی نمایندگی اچ پی علاوه بر مراجعه حضوری به این مرکز امکان تعمیرات آنلاین و ارسال از طریق پیک معتمد مجموعه را در نظر گرفته است.

علاوه بر خدمات تعمیر در محل شما میتوانید به راحتی لپ تاپ و پرینتر خود را به پیک معتمد سپرده و آن را به دست متخصصین نمایندگی اچ پی ما بسپارید و اگر در شهرهای اطراف تهران هستید به راحتی از طریق تیپاکس لپ تاپ و پرینتر خود را به دست متخصصین ما رسانده تا از خدمات ویژه‌ای که در این مرکز به شما ارائه می شود استفاده نمایید.



:: برچسب‌ها: سایت اصلی نمایندگی اچ پی ,
:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

نمایندگی شیائومی با ارائه خدمات ویژه و منحصر به فرد سعی کرده است تا با توجه به نیاز کاربران خدمات مربوط به تعمیر موبایل آنلاین را به مجموعه خدمات خود اضافه کند تا کاربرانی که قصد دارند با کمترین هزینه و البته با صرفه جویی در زمان خود گوشی خود را تامین نمایند به راحتی از این قابلیت استفاده کنند.

تعمیر موبایل آنلاین شیائومی علاوه بر کاهش هزینه ها و جلوگیری از اتلاف زمان می‌تواند در حفظ سلامت و کارایی دستگاه شما نیز تاثیر گذار باشد که در این مطلب به صورت کامل تمامی خدمات نمایندگی شیائومی در این زمینه را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

نیازسنجی تعمیر موبایل آنلاین
امروزه یاد گرفته ایم همه کارهای خود از خرید روزانه یا کارهای شخصی و اداری خود را به صورت کاملاً آنلاین و در محیط کار یا خانه انجام دهیم اما تعمیرات گوشی و ارائه خدمات به صورت آنلاین مبحثی است که شاید در نگاه اول خیلی نتوانیم با آن ارتباط برقرار کنیم و سعی کنیم که بیشتر به صورت سنتی با این موضوع برخورد کنیم.

با توجه به مزایای بسیار زیادی که تعمیر موبایل آنلاین به همراه دارد و البته نیازسنجی بسیاری از کاربرانی که با تیم فنی و تخصصی این مرکز در ارتباط بوده اند سعی کرده‌ایم تا خدمات ویژه و جالبی را در قالب تعمیر موبایل به صورت کاملا آنلاین در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید به راحتی از این خدمات استفاده نموده و تمامی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری مدل های مختلف گوشی های شیائومی را برطرف کنید.

چگونگی استفاده از خدمات تعمیر موبایل آنلاین در نمایندگی شیائومی
همانطور که میدانید تیم فنی و تخصصی نمایندگی شیائومی که از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته برای تعمیر مدل های جدید و قدیمی گوشی های پرفروش شیائومی که در بازار امروز کشورمان توانستند مخاطبان بسیار زیادی را به خود جذب کنند استفاده می کند.

در گام اول شما برای استفاده از خدمات تعمیر گوشی شیائومی می‌توانید با مراجعه حضوری به این مرکز به راحتی تمامی خدمات سخت افزاری و نرم افزاری را برای تعمیر گوشی خود دریافت نمایید و حتی در صورت نیاز تمامی قطعات سخت افزاری و لوازم جانبی اصلی و اورجینال شیائومی را در این مرکز با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید.

علاوه بر این با توجه به نیاز سنجی که در بالا به آن اشاره کردیم تیم فنی و تخصصی ما تصمیم گرفته تا خدمات خود را به صورت آنلاین نیز به مشتریان ارائه نماید و از این طریق بتواند ارتباط سریعتر و راحت تر را با مشتریان برقرار نمایید و البته دغدغه و استرس آنها را برای تعمیر گوشی خود را به پایین ترین حد ممکن خود برساند.

برای استفاده از خدمات تعمیر موبایل آنلاین شیائومی شما میتوانید به راحتی از طریق شماره های قرار گرفته بر روی وبسایت یا از طریق چت آنلاین وب سایت به صورت ۲۴ ساعته با تیم تخصصی مرکز در ارتباط بوده و تمامی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل خود را با آنها در میان بگذارید در صورت نیاز تمامی راهنمایی ها و مشاوره های لازم به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار بگیرد و از این طریق می توانید مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی خود را برطرف کنید.

ارسال آنلاین گوشی یا تعمیر در محل ؟
با توجه به اینکه خدمات مربوط به تعمیر گوشی شیائومی از راه دور امکان‌پذیر نیست تیم تخصصی نمایندگی مرکز دو راه پیش روی شما قرار داده است تا بتوانید از طریق این دوره به راحتی از خدمات تعمیر موبایل آنلاین استفاده نمایید.

شما می توانید از طریق پیک معتمد این مجموعه یا روش‌های دیگر ارتباطی گوشی خود را برای متخصصین ما ارسال نموده و تمامی خدمات مربوط به تعمیر گوشی شیائومی را در این مرکز به صورت کاملا آنلاین دریافت نمایید. در طول عملیات تعمیر گوشی شیائومی شما می توانید از طریق راه های ارتباطی با پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته واتساپ به صورت کامل در جریان تعمیر گوشی خود قرار بگیرید و تمامی نکاتی که در مورد تعویض قطعات آن نیز مورد نیاز می باشد از این طریق در اختیار شما قرار می گیرد تا در صورت لزوم و البته مدیریت هزینه ها شما بتوانید قطعات جدید را به جای قطعات معیوب و خراب شده بر روی دستگاه استفاده کنید.

اگر از مدل های گران قیمت و پرچمدار شیائومی استفاده می کنید می توانید در صورت بروز مشکلات سطحی از خدمات تعمیر گوشی شیائومی در محل که توسط تیم تخصصی مرکز به صورت کاملاً جدید و به روز ارائه می‌شود استفاده نمایید که تمامی خدمات ارائه شده به صورت حضوری و یا ارسال با پیک در قالب تعمیر گوشی شیائومی در محل نیز به شما ارائه می شود و و جای هیچگونه نگرانی و دغدغه ای برای کیفیت خدمات ارائه شده در این روش وجود نخواهد داشت.

تضمین کیفیت با ارائه گارانتی
در تمامی روش هایی که در بالا به آن اشاره کردیم بعد از اینکه عملیات تعمیر گوشی شما به پایان رسید می توانید از خدمات تست رایگان در همان محیط کاری باید در بازه زمانی مشخص استفاده نمایید و بعد از تست مشکلات دستگاه و اطمینان از برطرف شدن تمامی آنها می توانید برای بالا بردن تضمین کیفیت خدمات ارائه شده از گارانتی معتبر تعمیر موبایل آنلاین استفاده نمایید.

در خدماتی که به صورت محلی و در محیط کاری شما نیز ارائه می‌شود این گارانتی معتبر به شما ارائه خواهد شد و اگر از وسایل و لوازم جانبی اصلی و اورجینال شیائومی نیز استفاده کنید تمامی این موارد توسط نمایندگی این مرکز به صورت کامل با گارانتی و ضمانت نامه کتبی تضمین می شوند.

به طور کلی می توان گفت اگر قصد دارید گوشی خود را به صورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن تعمیر کنید حتماً خدمات تعمیر تعمیر گوشی شیائومی توسط تیم تخصصی این مرکز با هزینه بسیار پایین ارائه می شود را تست کنید.



:: برچسب‌ها: تعمیر آنلاین موبایل شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 380
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

امکان برقراری ارتباط با مردمی از سرزمین های دیگر یکی از ارزوهای هر انسانی است که می خواهد جهان های فرهنگی جدید را تجربه کند. مهم ترین لازمه ی دستیابی به این تجربه اگاهی از زبان های رایج در دنیا می باشد که هر کدام زبان مادری و رسمی بخشی از مردم جهان هستند. در این میان زبان انگلیسی را می توان پرکاربرد ترین زبان بین المللی دانست که با تسلط بر آن می توان با بخش قابل توجهی از مردم کشورهای مختلف ارتباط برقرار کرد. در ایران نیز از دیرباز یادگیری زبان انگلیسی یکی از دغدغه های اصلی کسانی بوده است که می خواهند قصد مهاجرت دارند، پژوهشگر هستند و یا به واسطه ی شغل خود در ارتباط مستقیم با تجارت بین المللی قرار دارند. از این رو تعداد مراکز و آموزشگاه هایی که دوره های آموزش زبان انگلیسی را در سطوح مختلف ارائه می دهند در ایران بسیار زیاد است اما سایر زبان های بین المللی چه جایگاهی در این سبد آموزشی دارند؟

یادگیری زبان های رایج در دنیا

بدون شک انگلیسی تنها زبانی نیست که برای مهاجرت و یا سفر به هر کجای دنیا به ان نیاز داریم. بسیاری از کشورها تنها در صورت تسلط بر زبان رسمی خود ان کشور به شما اجازه ورود و اقامت می دهند همچنین در دهکده جهانی امروز لازم است که تا حدی بر تمام زبان های رایج و پرکاربرد تسلط داشته باشیم تا بتوانیم ارتباط خوب و مفید برقرار کنیم. آلمانی، فرانسوی، سوئدی، عربی، ترکی، چینی، ایتالیایی و اسپانیایی از جمله زبان های پرکاربرد در سرتاسر دنیا می باشند که یادگیری آن ها نیازمند برخورداری از یک برنامه ی اموزشی دقیق و حرفه ای می باشد. در ادامه به طور خلاصه به بررسی تعدادی از این زبان ها می پردازیم.

آموزش زبان آلمانی

زبان آلمانی را با بیش از 95 میلیون نفر استفاده کننده می توان پرکاربردترین زبان در اتحادیه اروپا دانست که زبان اول و یا یکی از زبان های رسمی در کشورهای آلمان، اتریش، سوئیس،لیختن‌اشتاین، لوگزامبورگ، شرق بلژیک، آلتو آدیجه، آلزاس، لورن و جنوب دانمارک می باشد.

یادگیری زبان آلمانی شامل چهار سطح است:

  • سطح مبتدی (A1): در این دوره دو کتاب Menschen A1.1&A2 تدریس می شود. در پایان این دوره زبان آموز می تواند مکالمات ساده روزمره، درک مطلب، نگارش و خواندن متون ساده را انجام دهد. پس از دریافت مدرک این سطح می توانید امور شخصی اولیه و روزمره را به زبان المانی انجام دهید.
  • سطح متوسط (A2): این سطح تکمیل کننده توانایی های سطحی مبتدی بوده و شامل تدریس دو کتاب Menschen A2.1 & A2.2  می باشد.
  • سطح نیمه پیشرفته (B1): این مرحله آغاز یادگیری پیشرفته است. شما برای اخذ پذیرش در یک دانشگاه المانی زبان باید حداقل مدرک سطح B1 را داشته باشید. در این سطح سه کتاب تدریس شده و شما پس از گذراندن این دوره می توانید مطالب پیچیده را درک کرده و مکالمه روان به زبان المانی انجام دهید.
  • سطح پیشرفته (B2-C1): سطوح B2 تا C1 به عنوان سطوح کاملا پیشرفته شناخته می شوند که امکان تسلط کامل بر زبان المانی را فراهم می کنند. برای تدریس این دوره از کتاب Sicher استفاده می کنند.

آموزش زبان ایتالیایی

آغاز یادگیری زبان ایتالیا همیشه با اشتیاق و تازگی همراه است چرا که این زبان یکی از زیباترین زبان های رایج بین المللی بوده و به دلیل تلفظ متفاوت کلمات، زبان اموزان را به خود جذب می کند. زبان ایتالیایی نسبتا آسان است. در صورتی که برنامه ای منظم و حرفه ای برای یادگیری آن داشته باشید می توانید در زمانی نه چندان طولانی به سطحی کاربردی مسلط شوید. متدهای مختلفی برای آموزش این زبان وجود دارند که رایج ترین  آن متد اسپرسو است. در اکثر آموزشگاه های زبان ایران زبان ایتالیایی با متد اسپرسو و با کتاب های این متد تدریس می شود. ایتالیایی یکی از شاخه های زبان لاتین است که شباهت زیادی با دیگر زبان های لاتین مانند رومانیایی، اسپانیایی و پرتغالی دارد.

در متد اسپرسو یادگیری زبان ایتالیایی از سه دوره مقدماتی (primario)، متوسط(  Intermedio) و پیشرفته( avanzato) تشکیل می شود. درجات تسلط بر آن نیز مانند زبان آلمانی دارای سطوح A، B و C است. معروف ترین آزمون بین المللی زبان ایتالیایی آزمون CILS است. این آزمون توسط دانشگاه سیه نا در کشور ایتالیا برگزار شده و دارای سطوح مختلف A1 تا C2 می باشد.

آموزش زبان ترکی استانبولی

در مجموعه ی زبان شناسی به تمام زبان های ترکی، زبان های اغوز گفته می شود که شاخه های متعددی را در بر می گیرد. زبان ترکی راج در کشور ترکیه با نام ترکی استانبولی شناخته می شود و از سه قسمت ترکی قدیمی، ترکی میانه و ترکی جدید تشکیل شده است. در دوره عثمانی کلمات زیادی از زبان های عربی و فارسی وارد زبان ترکی شد که به ترکی عثمانی شهرت یافت. وجود تشابهات بسیار میان زبان ترکی استانبولی با کلمات فارسی، یادگیری این زبان را برای فارسی زبانان آسان نموده است. الفبای زبان ترکی از 29 حرف تشکیل شده که تنها 8 حرف ان صدادار هستند.

آزمون تومر ، شناخته شده ترین آزمون بین المللی زبان ترکی می باشد که اخذ مدرک ان برای کسانی که می خواهند در ترکیه تحصیل یا کار کنند ضروری است. آزمون TOMER توسط Uzaktan Türkce Sinavi برگزار شده و زیر نظر مستقیم دانشگاه انکارا می باشد.

آموزش زبان فرانسوی

بسیاری از مردم جهان تمایل دارند که زبان فرانسوی را به عنوان زیباترین زبان رایج در دنیا یاد بگیرند. چرا که بخش قابل توجهی از ادبیات کلاسیک و مدرن به ادبیات فرانسه تعلق دارد. فرانسوی زبان رسمی بیش از 29 کشور جهان است و یکی از زبان های رسمی تمام دفاتر سازمان ملل می باشد. در ایران نیز افزایش متقاضیان مهاجرت به کشور فرانسه و کبک، ایالت فرانسوی زبان کشور کانادا، موجب افزایش دوره های آموزش زبان فرانسوی با اخرین متد شده است.

زبان فرانسه آزمون های معتبر و بین المللی بسیاری دارد که اصلی ترین موارد آن عبارتند از:

آزمون DELF/DALF: در صورت شرکت در این آزمون و کسب نمره لازم می توانید مدرک DELF/DALF  را دریافت نمایید که نشان دهنده تسلط متوسط شما بر چهار مهارت اصلی خواندن، نوشتن، مکالمه و درک شنیداری است.

آزمون TCF: این آزمون ویژه ی کسانی است که افراد بومی کشور فرانسه نیستند و مهاجر به حساب می آیند. در صورتی که تمایل به تحصیل در یکی از دانشگاه های فرانسه و یا کار در یک شرکت فرانسوی را دارید باید توسط این آزمون تعیین سطح شوید.

آزمون TEF: این آزمون سطح آشنایی افراد غیر فرانسوی با زبان فرانسه را می سنجد. اخذ مدرک آزمون TEF برای تحصیل در دانشگاه های فرانسه لازم است و در صورتی که قصد مهاجرت به مناطق فرانسوی زبان در کشور کانادا را دارید باید مدرک این آزمون را ارائه دهید.



:: برچسب‌ها: ضرورت یادگیری زبان دوم ,
:: بازدید از این مطلب : 386
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

دستگاه استرچ پالت برای بسته بندی و سلفون کشی انواع پالت در ابعاد و اندازه های مختلف مثل پالت بشکه های ۲۰۰ لیتری، پالت انواع بطری های آشامیدنی، انواع رول های پارچه ای، فلزی، کابل ، پالت کتاب و از این دست محصولات کاربرد دارد.

تولید تجهیزات بسته بندی به کمک نایلون های شفاف که نزد عوام به سلفون پیچ معروف است گسترش زیادی پیدا کرده.

این دستگاه استرچ پالت با در هم پیچیدن نایلون ها به دور کالا های مختلف در ابعاد و اندازه های مختلف باعث ایجاد تعادل بین آنها میشود.

دستگاه استرچ پالت یا دستگاه سلفون پیچ بسته بندی محصولات و کالا ها را با پیچش نایلون ، نایلکس ، سلفون ، فوم و پلاستیک انجام میدهد و تا حدودی شبیه دستگاه شیرینگ پک عمل میکند اما دستگاه استرچ پالت محصولات را بر روی پالت های مخصوص بسته بندی میکند.

یکی از پر فروشترین دستگاه بسته بندی پالت  است و بدلیل هزینه های پایین چه از نظر قیمت دستگاه و چه از نظر هزینه های مواد مصرفی و استهلاکی در صنعت بسیار پر طرفدار می باشد.

این دستگاه برای بسته بندی کالاها و تولیدات کارخانه جات کاربرد دارد و برای کشیدن انواع نوار مخصوص استچر روی محصولات استفاده میشود.

در تولیدی و کارخانه هایی که سرت تولیدشان بالاست و سفارشات زیادی دارند ، مهم است که تمامی محصولات و کالا ها محافظت شوند و به همین علت ، در این شرایط معمولا مدیریت کارخانه ها سفارش ساخت و خرید استرچ پالت را در اندازه و ابعاد مورد نیاز میدهند.

به طور خلاصه میتوان گفت بسته بندی به شکل استرچ پالت مناسب ترین روش جهت جلوگیری از آسیب دیدن محصول در برابر هرگونه ضربه احتمالی می باشد.

از ویژگی های این دستگاه میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

استهلاک پایین

بسته بندی با مواد اولیه ارزان

مصرف انرژی کم

اشغال جای کم

حفاظت محصولات از رطوبت و آب

سلفون کشی سریع

مناسب برای پالت و قطعات سنگین و حجیم

بسته بندی قطعات طویل نظیر لوله ها، رول های کاغذ

استرچ پالت فرودگاهی

افراد و مسافرانی که قصد جابجایی و حمل وسایل و چمدان های خود را از جایی به جایی دیگر توسط پایانه های زمینی ، هوایی و یا دریایی دارند باید قبل از این کار وسایل خود را استرچ پیچی کنند تا مانع باز شدن و آسیب دیدن شوند.

 

استرچ فرودگاهی با داشتن زائده روی بستر ماشین از پرت شدن کالا در هنگام استرچ کشی جلوگیری می کند.

 

این دستگاه با برق شهری ۲۰۰  ولتی راه اندازی می شود و  در ابعاد کاری مختلف قابل طراحی و سفارش است.

 

استرچ پالت حرارتی

یکی دیگر از انواع استرچ پالت های ماشین سازی خدری است که برای پالت های بزرگ مثل یخچال استفاده میشود و قابلیت پیش کشش به منظور صرفه جویی در مصرف نایلون استرچ دارد.نوع سوخت این دستگاه نیز گاز شهری میباشد.

 

استرچ پالت رولی

این دستگاه ایترچ پالت رولی برای استرچ پیچ کردن محصولات استوانه ای که دارای طول زیادی هستند استفاده میشود.

رول های کاغذی ، توپ های پارچه و مواردی از این دست نمونه های کاربرد این دستگاه هستند. نهایت قطر رول مورد استفاده می تواند تا 100 سانتی متر باشد.

تعریف پالت :

پالت (pallet) یک وسیله تخت و روصاف است که از چوب، پلاستیک و یا فلز ساخته می‌شود. که از آن جهت جابجایی بار و کالا به‌ وسیله تجهیزات انبارداری (مانند لیفتراک،جک پالت ها،استیکر برقی و …) به شیوه‌ای پایدار و ایمن استفاده می شود . کالاها را بر روی آن قرار می‌دهند و با تسمه‌های فلزی یا پوشش‌های پلاستیکی محکم کشش‌پذیر (فیلم استرچ) به پالت بسته می شوند. پالت ها با توجه به نوع محصولاتی که روی آنها گذاشته می شود ساخته می شوند. مثلا هرچه محصولات ذکر شده سنگین تر باشند ، تغییراتی را روی آن انجام می دهند تا وزن بیشتری را تحمل نمایند و یا از جنس با استحکام بالاتری می سازند. در شرکت همت پک مشاوره در در زمینه پالت نیز انجام میگیرد.

وظیفه دستگاه استرچ پالت :

 

بطور کلی وظیفه دستگاه استرچ پالت کشیدن فیلم استرچ  به دور محصول می باشند تا یک لایه نایلونی محافظ دور بسته مورد نظر ما را احاطه کند دستگاه استرچ پالت در مقایسه با سایر دستگاه های بسته بندی این چنینی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر بوده و به کمک آن می توان انواع محصولات با اشکال  و ابعاد گوناگون را به سادگی بسته بندی نمود . اغلب این دستگاه ها توانایی تنظیم مقدار کشش فیلم استرچ را دارند. وظیفه شایان دستگاه استرچ پالت علاوه بر جلوگیری از گرد و غبار به محصول، محافظت از محصول می باشد.

کاربرد دستگاه استرچ پالت :

۱- بسته بندی انواع پالت کارتن با هر سایز ابعاد و اندازه

۲- بسته بندی انواع بطری در تعداد بالا

۳- بسته بندی همزمان چند کارتن بر روی پالت

۴- مشخص بودن کالا از زیر پوشش نایلون استرچ

مزایای دستگاه استرچ پالت :

۱- محافظت محصول از گرد و غبار

۲- کمک به زیبایی محصول

۳- سرعت بالا بسته بندی محصول

دستگاه استرچ رولی

دامنه کاربرد دستگاه استرچ پچ به همه طیف محصولات رسیده است . محصولات استوانه ای که دارای طول زیادی هستند به این دستگاه استرچ پیچ می شوند. رول های کاغذی ، توپ های پارچه و مواردی از این دست نمونه های کاربرد این دستگاه هستند. نهایت قطردستگاه شرینک پالت

به منظور رسیدن به استحکام بیشتر می توان از نایلون شرینک در دستگاه شرینک پالت استفاده نمود که به واسطه مشعل گازی و حرارت دهی به فیلم شرینک عملیات انجام می پذیرد. فیلم های شرینک زیبایی و جلوه بیشتری از نایلون استرچ دارند. رول مورد استفاده می تواند تا 100 سانتی متر باشد.

https://hematpack.ir/

 



:: برچسب‌ها: دستگاه استرچ پالت ,
:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

آموزشگاه زبان سخن برتر یکی از بهترین آموزشگاه‌های زبان در تهران با دو شعبه فعال است. این دو شعبه یکی در میدان انقلاب و دیگری در میدان هفت تیر هستند. ولی نکته مهم اینجاست که شما برای یادگیری زبان نیاز ندارید به آموزشگاه مراجعه کنید چون این موسسه در ارائه کلاس‌های خصوصی زبان سابقه و تبحر بالایی دارد. موسسه زبان سخن برتر استادان زبان خود را برای آموزش به شما به تمامی نقاط تهران بزرگ می‌فرستد. در ادامه کلاس‌های تدریس خصوصی زبان آموزشگاه سخن برتر را به شما معرفی می‌کنیم.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

استادان ما به شما کمک می‌کنند تا لیسنینگ خود را قوی کنید. گوش دادن و توجه به مکالمات به انگلیسی از موثرترین روش‌ها برای تقویت دایره لغات و مهارت‌های گفتاری است. آن‌ها به شما کمک می‌کنند مفاهیم زبان انگلیسی را متوجه شوید، در خواندن کتاب‌ها به شما کمک می‌کنند، هر کدام‌ از سوالات را برای شما باز می‌کنند تا با هم به جواب سوال برسید. مهارت‌های زبان انگلیسی را با شما تمرین می‌کنند. معلمان خصوصی تمامی نقاط ضعف و قوت شما را متوجه می‌شوند و به شما می‌گویند. شما با تمرین بیشتر در کلاس تدریس خصوصی زبان قوی‌تر می‌شوید و اعتماد به نفس پیدا می‌کنید.

مزیت تدریس خصوصی این است که روند کلاس با توجه به توانایی شما جلو می‌رود. کلاس‌های خصوصی زبان انگلیسی به صورت آنلاین نیز ارائه می‌شود که هزینه آن پایین‌تر از کلاس حضوری است. هزینه کلاس حضوری با توجه به شرایط و نیازهای شما متفاوت است که شما می‌توانید با برقراری تماس با آموزشگاه از هزینه آن مطلع شوید. زبان انگلیسی یکی از پرکاربردترین و زبان‌ها در سطح جهان است و هر کس برای یادگیری آن دلایل مختلفی دارد در کلاس‌های خصوصی خود بیشتر به هدف یادگیری زبان انگلیسی خود نزدیک می‌شوید. اگر به دنبال پیشرفت سریع هستید کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای شما بسیار مناسب است.

تدریس خصوصی زبان آلمانی

یادگیری زبان آلمانی آنقدرها هم که اکثر مردم فکر می‌کنند سخت نیست. اگر زبان انگلیسی بلد باشید از آنجا که زبان انگلیسی و آلمانی از یک خانواده زبانی نشأت می‌گیرند، ممکن است از چیزهایی که بدون تلاش کردن از زبان آلمانی یاد می‌گیرید شگفت زده شوید. زبان آلمانی سخت‌ترین زبان دنیا برای یادگیری نیست اما مطمئنا یکی از سخت‌ترین زبان‌های اروپایی است.

داشتن انگیزه کافی و سخت تلاش کردن برای رسیدن به هدف، تنها چیزی است که برای آموزش آلمانی نیاز دارید. ولی این راه ممکن است سخت باشد برای مثال اگر در مورد اینکه باید از کجا شروع کنید گیج شده‌اید داشتن یک استاد خصوصی بسیار ایده‌آل است. اگر فردی کمالگرا هستید یا دوست دارید تمام کارهایی که انجام می‌دهید به بهترین نحو ممکن انجام شود تدریس خصوصی زبان آلمانی کاملا مناسب شماست. کیفیت کلاس خصوصی زبان آلمانی ما بسیار بالاست و استادان مجرب ما آلمانی را به شکل حرفه‌ای به شما یاد می‌دهند.

مهمترین مزیت‌های کلاس خصوصی زبان آلمانی آموزشگاه سخن برتر این است که محدودیت زمانی و مکانی معمول را ندارد. زمان کلاس با توجه به نیاز زبان‌آموز می‌تواند متغیر باشد و حتی کلاس‌ها در روزهای تعطیل و آخر هفته‌ها نیز برگزار می‌شود. مکان کلاس شما می‌تواند منزل یا محل کارتان باشد و حتی این کلاس‌های خصوصی به شکل آنلاین نیز برگزار می‌شود. مزیت دیگر این است که با توجه به درخواست زبان‌آموز زبان آلمانی می‌تواند به شکل آکادمیک و دانشگاهی تدریس شود. در کلاس‌ها تمرکز روی مکالمه زبان آلمانی بیشتر است.

تدریس خصوصی زبان ترکی

امروزه با توجه به حجم روزافزون مسافرت‌های مقصد ترکیه خیلی از افراد به فکر فراگیری زبان ترکی افتاده‌اند. سالانه تعداد کثیری از مردم به رفتن مسافرت‌های تفریحی و تجاری به ترکیه مشغول هستند. قطعا بلد بودن زبان ترکی کار و تفریح و ارتباط با مردم محلی را برای شما راحت‌تر می‌کند. همچنین بسیاری از مردم برای تحصیل و یا زندگی به ترکیه مهاجرت می‌کنند که در این صورت یادگیری زبان ترکی برای آن‌ها ضرورت دارد. برای تحصیل در دانشگاه‌های ترکیه باید در آزمون‌های خاص زبان آن‌ها شرکت کنید. آموزشگاه زبان سخن برتر دوره‌های آمادگی این آزمون‌ها را نیز دارد که به صورت خصوصی برای شما تدریس می‌شود.

اگر قصد شما از یادگیری زبان ترکی سفر تفریحی، تجاری و یا علاقه شخصی است آموزشگاه سخن برتر بهترین مکان برای شماست زیرا تدریس با توجه به نیاز شماست و بر روی مکالمه متمرکز است. از دیگر مزیت‌های تدریس خصوصی زبان ترکی آموزشگاه ما این است که این دوره‌ها کاملا تضمینی هستند به این معنی که اگر زبان‌آموز پس از تدریس از دوره خود رضایت نداشت شرایط بازگرداندن هزینه به او وجود دارد.

یادگیری زبان ترکی آسان‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید. اولین نکته در مورد یادگیری ترکی این است که ترکی یک زبان نوشتاری آوایی است و از خط لاتین استفاده می‌کند. تا زمانی که آتاتورک تغییرات انقلابی در زبان خود در قرن گذشته ایجاد کرد، این زبان با خط عربی نوشته می‌شد. در ترکی استانبولی هر حرف یک صدا دارد و هیچ صامت دوگانه گیج کننده‌ای وجود ندارد و یادگیری این زبان زیاد سخت نیست. شما با تدریس خصوصی زبان ترکی آموزشگاه ما در عرض چند ماه در مکالمه ترکی روان می‌شوید.

تدریس خصوصی زبان فرانسوی

یادگیری زبان فرانسوی و دستیابی به تسلط بر آن بسیار راحت‌تر از آن چیزی است که تصور می‌کردید. فرانسوی در واقع یکی از ساده‌ترین زبان‌های اروپایی برای یادگیری است. از جهات مختلف حتی راحت‌تر از یادگیری زبان انگلیسی است. از آنجا که فرانسوی یک زبان جهانی است که بیش از 220 میلیون نفر به آن صحبت می‌کنند، یادگیری زبان فرانسوی می‌تواند به شما امکان دسترسی به بخش بزرگی از جهان را بدهد. حتی برای سفر یا مهاجرت به کانادا نیز بسیار مناسب است و اگر قصد مهاجرت و زندگی در کبک را دارید دانستن این زبان برای شما یک ضرورت است. با شرکت در تدریس خصوصی زبان فرانسوی آموزشگاه زبان سخن برتر در طی زمان کوتاهی فرانسوی را یاد می‌گیرید.

کلام آخر

یادگیری زبان‌های مختلف ممکن است سخت و خسته‌کننده به نظر برسد. سخن برتر با تجربه کافی در این زمینه از بهترین روش‌های تدریس زبان استفاده می‌کند تا زبان‌آموزان در مسیر یادگیری زبان همراه با مهارت، لذت نیز ببرند و به راحتی به هدف خود برسند. برای دریافت اطلاعات از کلاس‌ها، با ما تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: دوره‌های خصوصی زبان آموزشگاه سخن برتر ,
:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

اگر در صنعت سنگ بری اطلاعاتی را جمع آوری کرده باشید،میدانید که استان اصفهان قطب سنگبری های کشور می باشد. با وجود شهرک های صنعتی بسیار زیاد مانند:

  • شهرک صنعتی محمود آباد
  • شهرک صنعتی خمینی شهر
  • شهرک صنعتی نجف آباد
  • شهرک صنعتی دولت آباد
  • شهرک صنعتی رضوانشهر

و وجود دیگر شهرک های صنعتی کوچک در سراسر استان متوجه این موضوع خواهید شد.بزرگ ترین شهرک صنعتی کشور ،شهرک صنعتی محمود آباد می باشد.این شهرک با مساحت 700 هکتار دارای بیش از 750 واحد کارخانه و کارگاه سنگبری می باشد. کارخانه سنگبری یونیک نیز در این شهرک قرار گرفته است.   سنگ بری اصفهان  

کارخانه سنگبری یونیک:

در کارخانه سنگبری یونیک که در خیابان 46 شهرک صنعتی محمود آباد قرار گرفته است از سال 1398 با هدف ارائه بهترین سنگ های اسلب از هر نوعی فعالیت خود را آغاز کرده است. اکنون سوالاتی در مورد کارخانه سنگبری یونیک برای شما بوجود آمده است که:

    • سنگبری یونیک در چه زمینه هایی فعالیت می کند؟
  • محصولات اصلی کارخانه سنگبری یونیک کدام اند؟
  • کیفیت محصولات کارخانه به چه صورت می باشد؟
  • چگونه می توانید با واحد فروش ما ارتباط برقرار کنید؟
  • شرایط پشتیبانی مشتریان چگونه است؟
  • آیا کارخانه سنگبری یونیک صادرات را هم انجام می دهد؟

سنگبری یونیک در چه زمینه هایی فعالیت می کند؟

همان طور که به شما گفتیم کارخانه سنگبری یونیک در زمینه تولید تایل و اسلب سنگ فعالیت گسترده ای دارد.   سنگبری اصفهان  

محصولات اصلی کارخانه سنگبری یونیک کدام اند؟

یونیک انواع مختلفی از محصولات را برای ارائه به شما آماده کرده است. اما تعدادی از محصولات خود را از همان ابتدا در اختیار مشتریان خود قرار داده است.محصولات اصلی کارخانه را اکثرا سنگ های کریستال یا چینی و سنگ های مرمریت و تراونیکس تشکیل می دهند. تعدادی از این محصولات را به شما معرفی می کنیم:

محصولاتی که بالا نام برده شد محصولات اصلی کارخانه سنگبری یونیک بودند. اما یک سری محصولات جدید وارد کارخانه شده اند که برای اولین بار سنگبری یونیک این سنگ ها را در کشور عرضه کرد. نام این سنگ ، سنگ کریستال تاسوس می باشد. که در مورد آن نیز مقاله ای نوشتیم. برای مطالعه بیشتر در مورد سنگ تاسوس روی آن کلیک کنید.  

کیفیت محصولات کارخانه سنگبری یونیک چگونه است؟

سابقه یونیک در زمینه سنگ بری و تعداد مشتریان بسیار زیاد در این مدت کم نشان می دهد که محصولات ما از کیفیت کافی برخوردار اند.اکنون می خواهیم شما را به بهترین کارخانه سنگبری اصفهان دعوت کنیم و به صورت مختصر برای شما توضیحاتی را ارائه کنیم.

  1. کوپ سنگ را در دستگاه ارّه سالنی قرار می دهیم.پس از چند دقیقه به پلاک های سنگ تبدیل میگردد.
  2. پس از آن توری و اپوکسی را به سنگ اضافه می کنیم.( دقت داشته باشید که در این مرحله کیفیت سنگ شما مشخص می شود.که کارخانه سنگبری یونیک همیشه از بهترین مواد برای سنگ های اسلب خود استفاده می کند. که این موجب میگردد تا بهترین سنگ را به مشتریان خود ارائه دهیم.)
  3. پس از آن که توری و اپوکسی اضافه شد، پلاک ها برای خشک شدن به انبار می روند.
  4. پس از خشک شدن پلاک ها در انبار به وسیله جرثقیل سالنی به دستگاه ساب سنگ فرستاده می شوند.
  5. بعد از ساب و صیقل در دستگاه ساب می توانیم آن ها را برای عموم در نمایشگاه واقع شده در قسمتی از کارخانه به نمایش بگذاریم.

برای توضیحات بیشتر می توانید به مقاله کارخانه سنگبری یونیک مراجعه کنید.   سنگبری اصفهان  

چگونه می توانید با واحد فروش ما ارتباط برقرار کنید؟

در کارخانه سنگبری یونیک شما به دو صورت حضوری و غیر حضوری می توانید خرید کنید.

  1. خرید حضوری

در این روش شما به کارخانه سنگبری یونیک تشریف می آورید و انواع سنگ ها را در سالن نمایش می بینید. پس از انتخاب سنگ و مشخص کردن متراژ مورد نیاز خود به دفتر کارخانه می روید تا قرارداد خود را امضا کنید.

  1. خرید تلفنی و غیر حضوری:

شما به صفحه قیمت سنگ می روید و در آن جا از آخرین محصولات موجود در سنگبری یونیک مطلع می شوید. بعد از انتخاب سنگ خود در صفحه قیمت سنگ با شماره مشاورین ما تماس بگیرید.سپس مقدار سنگ را مشخص کنید. مشاورین ما نیز در انتخاب سنگ مورد نظر شما میتوانند به شما کمک کنند. پس از آن قرارداد را برای شما تنظیم می کنند.  

شرایط پشتیبانی از مشتریان چگونه است؟

اگر در اثر حمل و نقل سنگ ها دچار شکستگی یا ترک شوند کارخانه این سنگ ها را برای شما عوض خواهد کرد. یا اگر بخواهید قبل از آن که سنگ توسط کارخانه ارسال شود نوع آن را عوض کنید، این کار را برای شما انجام می دهیم.

*برای اطلاعات بیش تر در این زمینه با پشتیبانی تماس بگیرید.*

 

آیا کارخانه سنگبری یونیک در زمینه صادرات نیز فعال می باشد؟

بله. ما از ابتدای فعالیت کارخانه سنگبری یونیک مانند تعدادی از کارخانه های سنگبری اصفهان فعالیت خود را در زمینه صادرات آغاز کردیم. در حال حاضر سنگ های خود را به کشورهای حوضه خلیج فارس، اروپا و حتی آمریکای شمالی و جنوبی ارسال می کنیم.

سخن پایانی:

اگر به دنبال بهترین ها هستید، به شما توصیه میکنیم که به سایت سنگبری یونیک نگاهی بیندازید. ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. در آن جا اخبار جدید سایت سنگبری یونیک را به شما ارائه می دهیم.



:: برچسب‌ها: سنگبری اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 447
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

آموزشگاه زبان سخن برتر یکی از بهترین موسسات آموزشی در تهران بوده و زبان انگلیسی را به روش های مختلف به افراد مختلف به ویژه به کودکان و حتی خردسالان آموزش می دهد.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان

آموزش زبان انگلیسی به کودکان از اهمیت ویژه ایی برخوردار است و طبق تحقیقات انجام شده یادگیری زبان انگلیسی از سنین پایین تر موفقیت آمیز تر می باشد. به طور کلی می توان گفت تدریس زبان انگلیسی به کودکان روش هایی مخصوص به خود را دارد. برای آموزش زبان به فرزندان تان در بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران ثبت نام کنید.

جلسات آموزشی زبان انگلیسی که برای کودکان برگزار می شود، باید مکرر و کوتاه باشد زیرا جلسات طولانی کودکان را خسته می کند و سطح یادگیری آنها را کاهش می دهد. از آن جایی که ذهن افراد در کودکی آزاد و آماده یادگیری مطالب جدید است، افراد در کودکی خیلی سریع تر و بهتر زبان انگلیسی را یاد می گیرند.

بهترین روش برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان، جذاب کردن آموزش است. کلاس درسی که برای کودکان برگزار می شود باید بیشتر جنبه تفریحی داشته باشد و برای کودکان سرگرم کننده باشد. در حقیقت کودکان از طریق بازی و سرگرمی بهتر می توانند زبان انگلیسی را یاد بگیرند. استفاده از بازی های متنوع، یکی از بهترین متد های خلاقانه برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان است. طبق تحقیقات انجام شده بازی می تواند روشی عالی و موثر برای لذت بخش تر کردن یادگیری باشد و روند یادگیری کودکان را افزایش می دهد. به طور کلی می توان گفت استفاده از روش های خلاقانه برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان، موجب افزایش تمرکز و یادگیری در کودکان و در نتیجه آموزش بهتر می شود.

با توجه به این که کودکان از انجام فعالیت های یکنواخت در کلاس آموزشی خسته می شوند، بهتر است برای آموزش آنها در هر کدام از جلسات آموزشی از یک روش جدید استفاده شود. مدرسینی که به کودکان تدریس می کنند، می توانند برنامه های اصلی خود را برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان داشته باشند ولی بهتر است برای تنوع، نوع برنامه های آموزشی را تغییر دهند.  

 

 

آموزش زبان انگلیسی برای مهاجرت

آموزشگاه زبان سخن برتر، کلاس های زبان انگلیسی ویژه مهاجرت تشکیل می دهد و افرادی که می خواهند  برای ادامه تحصیل یا کار به کشور های انگلیسی زبان مهاجرت کنند، می توانند با شرکت در این کلاس ها، زبان انگلیسی را به طور کامل آموزش ببینند.

به طور کلی یادگیری زبان انگلیسی برای افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان را دارند، یکی از مهمترین الویت ها می باشد. از آن جایی که انگلیسی زبان رسمی بسیاری از کشورهای دنیا است و در بسیاری از کشورها مردم به این زبان حرف می زنند، یادگیری این زبان از اهمیت ویژه ایی برخوردار است. آموزشگاه زبان سخن برتر با برگزرای دوره های یادگیری زبان ویژه مهاجرت، این امکان را برای افراد فراهم کرده که با توجه به هدفی که از مهاجرت دارند، در این دوره های ویژه، ثبت نام نمایند.

افرادی که به قصد ادامه تحصیل، اقدام به مهاجرت می کنند، این امکان را دارند که با شرکت در دوره های مخصوص، زبان انگلیسی را به طور آکادمیک آموزش ببینند. زبان آموزانی هم که به خاطر کار و تجارت به کشورهای انگلیسی زبان مهاجرت می کنند، با ثبت نام در کلاس های ویژه مهاجرت کاری، تمامی اصطلاحات و واژه های کاری را یاد می گیرند.

به طور کلی می توان گفت افرادی که قصد دارند به کشور های انگلیسی زبان مهاجرت کنند، باید تمام مهارت های 4 گانه، به ویژه مهارت شنیداری و مکالمه را تقویت کنند. زبان آموزان با خواندن کتاب و مقاله های انگلیسی و همچنین دیدن فیلم، خیلی خوب مکالمات روزمره زبان انگلیسی را یاد خواهند گرفت. یادگیری مکالمات روزمره تاثیر قابل توجهی در روند پیشرفت زبان آموزان می گذارد.

آموزش فشرده زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی به صورت فشرده یکی از بهترین روش ها برای افرادی است که می خواهند در کوتاه ترین زمان زبان انگلیسی را یاد بگیرند. آموزش زبان انگلیسی به صورت فشرده، تاثیر بسیار خوبی برای افراد داشته و با توجه به این که مطالب درسی بارها برای زبان آموزان تکرار می شود، این مطالب خیلی بهتر در ذهن زبان آموزان می ماند.

به طور کلی می توان گفت تکرار یک موضوع درسی، می تواند تاثیر قابل توجهی در یادگیری داشته باشد. آموزشگاه زبان سخن برتر با برگزرای دوره های فشرده زبان انگلیسی، به افراد کمک می کند تا زبان انگلیسی را خیلی سریع یاد بگیرند. در حقیقت دوره فشرده زبان انگلیسی برای افرادی که می خواهند برای ادامه تحصیل به یکی از کشورهای انگلیسی زبان بروند، بهترین دوره محسوب می شود. یادگیری زبان انگلیسی به صورت فشرده دارای مزیت های زیادی است و افراد  با شرکت در این کلاس ها، می توانند لغات و اصطلاحات کاربردی زیادی یاد بگیرند. علاوه بر این، افراد با شرکت در دوره های  فشرده زبان انگلیسی، می توانند خیلی سریع به مکالمه زبان انگلیسی مسلط شوند.



:: برچسب‌ها: آموزش زبان ,
:: بازدید از این مطلب : 471
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

همانطور که می دانید هدفون و هدست یک ویجت کاربردی بسیار پرطرفداری که اخیرا مورد توجه کاربران قرار گرفته و همین امر سبب گشته تنوع تولیدات این دسته از محصولات بسیار قوت گیرد و شرکت های تولیدی این محصولات تونع بسیاری را در محصولات خود اعمال نمایند ما در این مقاله قصد داریم در مورد این کالا و قیمت و انواع موجود آن در بازارهای اینترنتی با شما صحبت کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

انواع هدفون‌ بی سیم

قبل از این که بخواهید با نکات مهم خرید هدفون بی سیم آشنا شوید، بهتر است انواع آن را به خوبی بشناسید تا بتوانید مدلی متناسب با نوع نیاز خود را انتخاب کنید. هدفون‌ها را می‌توان از نظر نوع نیاز کاربر، نوع‌ قرارگیری بر روی گوش، تولید کننده صدا، رنج فرکانس، امپدانس و موارد دیگر در دسته‌های مختلفی تقسیم‌بندی کرد. تمامی این موارد می‌توانند نقش مهمی در خرید هدفون وایرلس داشته باشند.

هدفون‌ها از نظر نوع اتصال در دو نوع بیسیم و با سیم تقسیم‌بندی می‎ شوند. هر دو آن‌ها برای اتصال به انواع دستگاه‌ها کاربردی هستند اما در صورتی که با وجود سیم‌ها و گره خوردن مدام آن‌ها مشکل دارید، خرید هدفون بیسیم می‌تواند انتخاب بهتری برای شما باشد. هدفون‌های بیسیم معمولا از فناوری وایرلس بلوتوث استفاده می‌کنند.

نکات مهم برای خرید هدفون بی سیم

امروزه برندها بسیار زیادی در سراسر دنیا، انواع مدل‌های هدفون‌های بی سیم را تولید می‌کنند. اما تمامی محصولاتی که در بازار یافت می ‎شوند، اورجینال نیستند و یا در زمان تولید آن‌ها، از مواد اولیه مناسبی استفاده نشده است.

به همین دلیل، در زمان خرید هدفون بیسیم نباید بگذارید زیبایی هدفون‌ها شما را گول بزنند و باید موارد مختلفی را بررسی کنید تا بتوانید مدلی را خریداری کنید که بتواند تا سال‌ها با بهترین کیفیت ممکن کار کند. در ادامه مواردی را که در زمان خرید این نوع از هدفون‌ها باید بررسی کنید را بررسی می‌کنیم.

نوع اتصال هدفون وایرلس به سیستم

هدفون‌های بیسیم می‌توانند با استفاده از بلوتوث، NFC و وایرلس به هر سیستم که کاربر بخواهد وصل شود. مطمئنا در میان این روش‌های اتصال، بلوتوث آسان‌ترین است، زیرا امروزه علاوه بر گوشی‌های هوشمند، تقریبا تمامی گجت‌های دیجیتالی مانند اسپیکرها، ساعت‌های هوشمند و … می‌توانند به خوبی از بلوتوث پشتیبانی کنند به طوری که در دستگاه‌های جدید، کمتر از 3 ثانیه طول می‌‎کشد تا هدفون با دستگاه مورد نظر شما هماهنگ شود. همچنین در صورتی که فاصله‌ای در میان فرستنده و گیرنده نباشد، هدفون‌های بلوتوثی می‌توانند تا 12 متر و یا بیشتر نیز کار کنند. (چون 99 درصد هدفون های وایرلس بازار از نوع هدفون بلوتوثی هستند از این به بعد از هدفون بلوتوثی به جای هدفون بی سیم استفاده می کنیم)

کیفیت صدا

یکی دیگر از موارد بسیار مهم که در زمان خرید هدفون بی سیم باید آن را بررسی کنید، کیفیت صدای هدفون است. کیفیت صدایی که در هدفون‌های بیسیم تجربه می‌کنید، به Audio codec هدفون بستگی دارد. کدک در واقع یک ساختار نرم افزاری است که صدا را روی یک دستگاه، رمزگذاری می‌کند و روی دستگاه دیگر، رمزگشایی می‌شود. به همین دلیل، هم سیستم پخش کننده موسیقی و هم هدفون بلوتوث، باید بتواند به خوبی از این کدک‌ها پشتیبانی کند تا کیفیت اصلی و خالص موزیک را ارسال و دریافت کنند. برخی از کدک‌های مشهور و پر استفاده هدفون‌ها، به شرح زیر هستند.

⦁ SBC

⦁ aptX

⦁ aptX HD

⦁ AAC

عمر باتری

نکته بعدی که در زمان خرید هدفون بلوتوث باید به آن توجه داشته باشید، عمر باتری هدفون است. تمامی هدفون‌های بی سیم دارای یک باتری قابل شارژ هستند. مطمئنا هر چقدر که این نوع از هدفون‌ها، بزرگ‌تر و حجیم‌تر باشند، فضای بیشتری برای باتری دارند.

عمر باتری‌ در انواع هدفون‌ها، می‌تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال، هدفون‌های دور گوشی و یا گیمینگ، می‌توانند تا 30 ساعت هم دوام بیاورند و صدا را با بالاترین کیفیت پخش کنند. البته این نکته را هم باید در نظر داشته باشید میزان عمر باتری که شرکت‌های سازنده برای آن درج می‌کنند، در شرایط بهینه و خاص می‌باشد و در دنیای واقعی، معمولا کارایی کمتری دارند.

اندازه و فریم هدفون بلوتوثی

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند در زمان خرید هدفون بلوتوثی تاثیرگذار باشد، اندازه و فریم هدفون بلوتوث است. هدفون‌ها از این نظر، در انواع مختلفی تولید می‎ شوند که هر کدام از آن‌ها می‌توانند کاربرد متفاوتی داشته باشند. به همین دلیل به اندازه آن نیز باید دقت داشته باشید تا اندازه آن‌ها به قدری باشد که گوش شما را اذیت نکند و یا در زمان ورزش کردن، از روی گوش شما نیافتد.

در این زمینه باید ارگونومی هدفون بی سیم را در نظر داشته باشید زیرا اگر هدفون راحت نباشد، حتی موزیک هم لذت زیادی برای شما نخواهد داشت. بسیاری از برندهای معتبر تولید کننده هدفون‌های بیسیم، روی ارگونومی و راحتی هدفون بسیار کار می‌کنند و آن‌ها را مطابق با فرم گوش‌ها طراحی می‌کنند. از بهترین برندهای تولید کنند هدفون‌های بلوتوث، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

⦁ سونی

⦁ سامسونگ

⦁ JBL

⦁ Bose

⦁ Sennheiser

البته قیمت محصولات برند با توجه به شرایط دلاری فعلی شاید برای اکثر افراد جامعه بالاتر از سقف بودجه در نظر گرفته شده برای خرید هدفون بلوتوث باشد و در این موارد از برندهای میان رده و معتبر مدل مدنظر را انتخاب کرد.

تکنوسان، بهترین گزینه برای خرید هدفون بی سیم

هدفون‌های بی سیم از گذشته هواداران خاص خود را داشته است و این روزها نیز با توجه به حذف جک‌های 3.5 میلی‌متری از گوشی‌های روز دنیا، محبوبیت بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده‌اند. با استفاده از این هدفون‌ها، دیگر نگران گره خوردن و یا پاره شدن سیم‌ها نباشید و به راحتی‌ با روشن کردن آن، در کمترین زمان ممکن هدفون بلوتوث را با گوشی و یا دیگر گجت‌های دیجیتال همگام کنید و موزیک یا محتوای صوتی مورد علاقه خود را گوش کنید.

اگر قصد خرید انواع هدفون‌های وایرلس را دارید، در همین صفحه می توانید مدل مورد نظر خود را به سبد خرید افزوده و سفارش دهید. تمامی محصولات موجود در مجموعه تکنوسان از برندهای معتبر یا با توجه به قیمت کالا ارزنده هستند، به همین دلیل، ارزش خرید آن‌ها را تضمین می‌کنیم تا مشتریان بتوانند تجربه‌ای بی نظیر از خرید آنلاین داشته باشند.‌



:: برچسب‌ها: خرید هدفون بی سیم خوب ,
:: بازدید از این مطلب : 409
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

خرید و فروش ضایعات امروزه به صنعت بزرگی با سودهای چندصد میلیونی بدل شده است که افراد زیادی را به سمت و سوی خود کشانده است. ضایعات آنلاین با ایجاد بستری برای درج آگهی های رایگان خرید و فروش ضایعات، این ضایعات را با قیمتی منصفانه و از سرتاسر ایران در اختیارتان قرار می دهد. به دلیل ارزش بالای این ضایعات فلزی و غیرفلزی و بازار رقابتی این صنعت می بایست قبل از ورود به آن از پیچ و خم و البته سودی که این راه برای تان به همراه دارد آگاه شوید. بنابراین اگر قصد خرید و فروش ضایعات را دارید در این مقاله همراه ماه باشید.   ضایعات آنلاین بورس خرید و فروش ضایعات فلزی و غیرفلزی در این مطلب درباره‌ی

  1. ضایعات فلزی
  2. ضایعات غیرفلزی
  3. بازیافت ضایعات فلزی
  4. بازیافت ضایعات غیرفلزی
  5. خرید و فروش ضایعات کاری سودآور با ریسکی کمتر
  6. ضایعات آنلاین

می خوانیم.

ضایعات فلزی

ضایعات این دسته همگی محصولات فلزی هستند که عمر مفیدشان تمام شده و یا محصولات فلزی غیراستانداری هستند که در کارخانه ها این قطعات را کنار می گذارند. ضایعات فلزی ارزشمندی که در بازار معامله ی آن ها مرسوم است شامل:

  • خرید ضایعات آهن
  • ضایعات چدن
  • ضایعات مس
  • ضایعات آلومینیوم
  • ضایعات روی
  • ضایعات فولاد
  • ضایعات قطعات موبایل
  • ضایعات تنگستن
  • ضایعات سرب

ضایعات غیرفلزی

خرید و فروش ضایعات غیرفلزی که به طور معمول صورت می گیرد را می توان محدود به قطعات زیر کرد:

  • ضایعات پلاستیکی
  • ضایعات لاستیک
  • ضایعات پلی استر
  • نان خشک
  • خرده شیشه
  • کاغذ و کارتن
  • و...

ضایعات غیرفلزی

بازیافت ضایعات فلزی

پس از جمع‌آوری ضایعات از مکان های معتبر خرید و فروش ضایعات، این محصولات را به کارخانه های بازیافت فرستاده و با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مخصوص بازیافت می شود. به طور معمول ضایعات فلزی را پس از تفکیک، خرد کرده و در کوره ی مخصوص به همان فلز ریخته و ذوب می کنند. از این پس مراحل تصفیه ی این فلزات را بسته به نوع آن فلز انجام می دهند. بازیافت فلزات در بسیاری از کشورهای دنیا از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که می توان با صرف هزینه و انرژی کمتری به نسبت استخراج، فلزی با خواص فلز استخراج شده به دست آورد. بازیافت ضایعات فلزی در کشورمان، ایران نیز از توجه بالایی برخوردار است و با توجه به سود چندصد میلیونی که این کار دارد، چشم انداز روشنی برای آن تصور می شود.

بازیافت ضایعات غیرفلزی

بر خلاف ضایعات غیرفلزی، این بخش آن گونه که باید به آن توجه نمی شود. با این وجود بازیافت و خرید و فروش ضایعات غیرفلزی علاوه بر حفظ محیط زیست، پاک سازی محیط شهری از زباله و اشتغال زایی از سود خوبی برخوردار است. قیمت اکثر این قطعات بر اساس وزن محاسبه می شوند و با توجه به ساخت، تولید و مصرف روزافزون محصولات غیرفلزی، می توان ضایعات غیرفلزی با وزن بالا یافت و از این راه سود زیادی به دست آورد.

خرید و فروش ضایعات کاری سودآور با ریسکی کمتر

می توان گفت که بهتر است قبل از ورود به بازار بازیافت، خرید و فروش ضایعات را انجام دهید، تا توانایی خود را در این کار محک بزنید. اغلب افراد در شروع کار در ضایعات با مشکل خرید ضایعات روبرو هستند. این ضایعات را باید بتوان از جایی مطمئن و البته با سود خوب خریداری کرد. بد نیست که با مراجعه به کارخانه ها و یا ضایعاتی هایی که خرید ضایعات انجام می دهند از بازار هر محصول و نیاز هر کدام مطلع شوید. پس از آن که از قیمت، نیاز و توانایی خرید و فروش ضایعات مورد نظرتان آگاه شدید زمان خرید تجهیزات و ماشین آلات مربوط به ضایعات تان است. مثلاً دستگاه پرس یکی از نیازهای اولیه ی این شغل است که می بایست آن را تهیه کنید. انبار کردن این قطعات نیز مشکلی است که باید آن را در نظر بگیرید. مکان انبار باید خارج از شهر باشد. پس از آن باید به فکر فروش ضایعات به کارخانه های مربوطه باشید.   ضایعات آنلاین خرید و فروش ضایعات فلزی و غیرفلزی

ضایعات آنلاین

یکی از بهترین راه ها برای تبادل ضایعات استفاده از سایت هایی است که با ثبت آگهی و اعلام قیمت های استثنایی، بازار رقابتی داغی را در این عرصه ایجاد کرده اند. با این روش علاوه بر آن که کارتان با سرعت بیشتری انجام می شود، می توانید محصولی با قیمت مناسب تهیه کنید. حمل و نقل ضایعات نیز راحت تر صورت می گیرد و همچنین از قیمت های ضایعات نیز مطلع می شوید. ضایعات آنلاین با ایجاد چنین فضایی و با درج آگهی های رایگان خرید و فروش ضایعات پلی است میان بهترین خریدار و فروشنده ی این ضایعات. خرید و فروش ضایعات شغلی است با بازار رقابتی تنگاتنگ اما اگر بتوانید در این حیطه خود را نشان دهید سود بسیار خوبی کسب می کنید. بسیاری از کارخانه داران و غول های مربوط به صنعت بازیافت کار خود را با خرید ضایعات نان خشک و پلاستیک شروع کرده اند اما امروز سودهای چندصد میلیونی در ماه بخش کمی از درآمد این افراد است. برای درج آگهی های رایگان خرید و فروش خود به ضایعات آنلاین مراجعه نمایید. ضمناً صفحه ی اینستاگرام ضایعات آنلاین با بروزترین اخبار حوزه ی ضایعات فلزی و غیرفلزی در خدمت شما عزیزان است.



:: برچسب‌ها: فروش ضایعات ,
:: بازدید از این مطلب : 396
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

همانطور که میدانید استان اصفهان یکی از قطب های حال حاضر سنگبری در کشور می باشد. در شهرک صنعتی محمود آباد که بزرگترین شهرک صنعتی این استان می باشد حدوداً ۷۵۰ واحد سنگبری وجود دارد. اما این سنگ بری ها احتیاج به لوازم جهت فراوری و تهیه انواع تایل و اسلب دارند.ما در کارخانه سایش سنگ به صورت کامل از کلیه لوازم و دستگاه های سنگ بری در اختیار شما قرار می دهیم. این لوازم عبارتند از:

  • آمین
  • رزین و اپوکسی
  • لقمه سنگ ساب ها در انواع مختلف
  • آروزیل

و دیگر محصولات لازم در صنایع سنگبری که در مقالات قبلی به آن ها اشاره کردیم. با توجه به تراکم سنگبریها در این شهرک، ما و همکاران ما در کارخانه سایش سنگ می توانیم کلیه این سنگ بری ها و علاوه بر آن ها دیگر سنگ بری ها در سراسر کشور را تامین کنیم. تا در جهت توسعه صنعت سنگ بری سریع تر گام برداریم.ما در ادامه می خواهیم به یک سری از سوالات شما درباره کارخانه و فروشگاه سایش سنگ پاسخ دهیم.این سوالات عبارت اند از:

  • هدف از ایجاد کارخانه سایش سنگ چه بود؟
  • چه محصولاتی در این فروشگاه وجود دارند؟

هدف از ایجاد کارخانه سایش سنگ چه بود؟

قبل از آن که جواب سوال شما را بدهیم، به تاریخچه کارخانه خواهیم پرداخت. کارخانه سایش سنگ از سال 1392 کار خود را شروع کرده است. در زمینه ارائه لوازم مصرفی سنگ بری ها نیز جزء با سابقه ترین ها و با تجربه ترین هاست. هدف از ایجاد این کارخانه ارائه قطعات و لوازم مورد استفاده در سنگ بری ها برای فراوری سنگ ها در انواع مختلف می باشد.  

چه محصولاتی در کارخانه سایش سنگ وجود دارند؟

کارخانه ما با نام سایش سنگ در زمینه ارائه محصولات با کیفیت به مشتری سابقه درخشانی دارد.اکنون میخواهیم این محصولات را با هم بررسی کنیم.

  • لقمه سنگ ساب ها

اصلی ترین محصول کارخانه سایش سنگ لقمه سنگ ها می باشند. در زمینه لقمه سنگ ساب ها ، فروشگاه سایش سنگ خدمات گسترده ای را ارائه می دهد. تنوع لقمه سنگ ساب ها در این کارخانه بسیار زیاد می باشد. به طوری که با هر قیمت و هر درجه کیفیتی که بخواهید به شما این محصولات را ارائه میکنیم.ما در حال حاضر 3 برند لقمه سنگ ساب را در این کارخانه در اختیار داریم.این سه برند عبارت اند از:

البته لازم به ذکر است که یک نوع لقمه سنگ ساب گرانیتی نیز در ماه آینده پس از انجام آزمایشات لازم بر روی آن به شما معرفی خواهیم کرد.

  • ماستیک ها:

پس از سنگ ساب ها به سراغ ماستیک ها می رویم که دومین محصول محبوب کارخانه سایش سنگ پس از سنگ ساب ها می باشند. در زمینه ماستیک ها نیز کارخانه ما فعال می باشد. ماستیک های تولیدی کارخانه ما بسیار با کیفت و با دوام می باشند. به گونه ای که :

  • تغییر رنگ نمی دهند
  • چسبندگی بسیار بالایی دارند
  • دوام و عمر طولانی دارند

برند های ماستیک موجود را در طی چند روز آینده به شما معرفی خواهیم کرد.  

  • اروزیل ها:

در کارخانه سایش سنگ اروزیل های بسیار با کیفیت موجود هستند. اروزیل ها در انواع و برند های مختلفی به مشتریان گرامی ارائه می گردد.

سایر محصولات

در کارخانه ما محصولات دیگری مانند:

  • کربنات
  • استایرن
  • آمین ها

نیز به شما ارائه می گردد.در مورد هر یک در بخش مقالات توضیحات بسیاری را به شما ارائه کردیم.  

نحوه ارائه خدمات:

در کارخانه سایش سنگ مهم ترین بخش نحوه ارائه خدمات به مشتری های ما می باشد. ما به دو صورت نقدی و اقساطی با مشتریان گرامی توافق می کنیم. اما در زمینه گارانتی و خدمات پس از فروش با توجه به محصول خریداری شده مدتی برای آن تایین می شود. اگر طی این مدت برای محصول خریداری شده اتفاقی بیافتد مشاورین کارخانه ما شما را راهنمایی می کند.

چگونه می توانید محصولات موجود را از کارخانه سایش سنگ تهیه کنید؟

شما می توانید با استفاده از دو روش زیر اقدام به خرید محصولات ما از سایت سایش سنگ کنید:

  1. شما می توانید با افزودن این محصول به سبد خرید و تعیین مقدار مورد نیاز خود محصول را به صورت کاملا الکترونیکی و غیر حضوری فقط با چند کلیک، خریداری کنید.
  2. روش دوم این است که شما می توانید با شماره های تلفن داده شده در بخش بالایی سایت تماس بگیرید و این محصول را تهیه نمایید.

 

سخن پایانی:

در این مقاله سعی کردیم شما را با محصولات و نحوه خرید از فروشگاه و وبسایت خودمان آشنا کنیم. در مقالات بعدی به صورت تخصصی تر به هر کدام می پردازیم. تا شما با ابزار آلات سنگ بری آشنا شوید. برای راهنمایی و مشاوره با مشاورین و متخصصین ما در کارخانه تماس بگیرید. همچنین ما را در اینستاگرام دنبال کنید تا از آخرین اخبار سایت مطلع شوید.



:: برچسب‌ها: ساب سنگ ماستیک سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 خرداد 1400 | نظرات ()