نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

کارشناسی خودرو عبارت ست از بررسی وضعیت سلامت کُلّیه ی قسمت های خودرو اعم از بدنه و اجزای تشکیل دهنده شامل سقف،ستون ها،درب های عقب و جلو،گلگیرها،پوشش رنگ خودرو،بررسی ضربات وارده و سوابق تصادف،بررسی وضعیت سلامت فنی اعم از موتور،گیربکس،سیستم تعلیق و فرمان ،ترمز وموارد ایمنی،نصب دیاگ وبررسی کیلومترکارکرد. درنهایت پس از انجام کارشناسی خودرو ارزش گذاری می شود. خریدن خودروی دست دوم بدون مشورت با یک فرد متخصص در مورد صحت و سلامت خودرو ، می‌تواند ضررهای مالی بسیاری برای شما داشته باشد. ممکن است خودرویی که قصد خرید آن را دارید از لحاظ ظاهری بسیار مناسب به نظر برسد اما ایرادهای فنی داشته باشد که از نظر شما پنهان باشد. برای مثال بسیاری از افراد ممکن است کیلومتر شمار خودرو را دستکاری کنند تا میزان مسافت طی شده کمتری را نشان دهند.در برخی موارد این دستکاری به قدری دقیق است که تنها یک متخصص می‌تواند آن را تشخیص دهد. ما در کشوری زندگی می‌کنیم که درآن، صنعت تعمیر و بازسازی خودرو پیشرفت چشمگیری داشته و اشخاصی که در این حوزه مشغول به کار هستند بسیار متبحر هستند. بطور مثال در بازار ایران یک خودرو بدون رنگ که از چند ناحیه نیز آسیب دیده باشد ارزش بیشتری نسبت به یک خودروی رنگ شده دارد زیرا میزان آسیب خودرو قابل روئیت است. خودرویی که در یک تصادف، بدنه آن دچار مشکل و یا تغییر شکل شده‌است، دیگر از ایمنی و استحکام اولیه برخوردار نیست مگر اینکه بخش معیوب بطور کامل تعویض، نه تعمیر گردد. همه این موارد نیاز به استفاده از کارشناسی خودرو قبل از خرید را اثبات می‌کند. به کمک یک کارشناس ماهر و متخصص خودرو می‌توانید قبل از خریدخودرو از ایرادات فنی و احتمالی خودرو و هزینه‌های احتمالی در آینده باخبر شده و انتخاب بهتری داشته باشید.   بخش های مختلف کارشناسی خودرو شامل موارد زیر می باشد.

 

کارشناسی خودرو چیست

 

1- کارشناسی بدنه

  • کارشناسی شاسی و ستون‌ها
  • کارشناسی رنگ شدگی بدنه
  • بررسی تعویض قطعات بدنه خودرو

2-کارشناسی فنی، موتور و گیربکس

  • کارشناسی موتور
  • کارشناسی گیربکس
  • کارشناسی جلوبندی
  • تست دیاگ

3-تست آپشن و تجهیزات جانبی

4-تست رانندگی

5-ارائه برگه گزارش نهایی

با توجه به قیمت بسیار بالای خودرو در کشور ما، اکثر مردم توانایی خرید خودروی صفر را نداشته و خودروی دسته دوم تهیه می کنند. قبل از خرید یک خودروی کارکرده و حتی صفر باید کارشناسی خودرو انجام شود تا سلامتی خودرو مشخص و قیمت دقیق آن محاسبه شود .طبق گزارش یک شرکت فعال در زمینه آمار خرید و فروش خودرو ۳۰ الی ۴۰ درصد افرادی که اقدام به خرید یک خودرو جدید می‌کنند قبل از خرید خودرو را تست نمی‌کنند. هرچند طی سال‌های اخیر به دلیل افزایش آگاهی و همچنین مواجه شدن با ضررهای قابل توجه این مقوله نیز مورد توجه خاص قرار گرفته‌ است. از این رو تیم کارشناسی خودرو کارآزموده با تیمی متشکل از کارشناسان دارای تجربه و دانش فنی مرتبط در حوزه ی خودرو مفتخر است که از سال ۹۴ تا کنون بیش از صدها کارشناسی خودروی مختلف اعم از خودروهای تولید ومونتاژ داخل و خارج از کشور در سطح استان تهران والبرز بدون خطا به انجام رسانده است.همواره بهره گیری از کارشناسان تحصیل کرده در حوزه ی خودرویی همچنین دارای تجربه فنی،بهره گیری از دستگاه های ضخامت سنج دقیق ودیاگ های تخصصی مربوط به هر کمپانی وکیفیت ارائه ی خدمات از دغدغه های اصلی کارآزموده بوده است.

جهت کارشناسی خودرو در محل می توانید در سایت  درخواست کارشناسی خودرو خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در کمتر از 1 ساعت خودشان را به شما برسانند.کارشناسی خودرو در تهران و کارشناسی خودرو در کرج فعلا تحت پوشش تیم ماست. همچنین در سایت کارآزموده لیست قیمت روز خودرو را می توانید مشاهده کنید و عضو خبرنامه شوید تا قیمت روز خودرو مورد نظر برای شما ارسال شود.

 

carazmodeh.ir



:: برچسب‌ها: کارشناسی خودرو , قیمت روز خودرو , کارشناسی خودرو در محل , کارشناسی خودرو کارآزموده ,
:: بازدید از این مطلب : 670
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

همانطور که در مقاله قبلی برای شما توضیح دادیم دریافتید که رژیم غذایی کتوژنیک چه اثرات درمانی برای شما خواهد داشت ولی برای شما در این مقاله قصد داریم در مورد خواص درمانی این رژیم در درمان برخی از بیماری ها نظیر کبد چرب صحبت کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید

شاید در برخی از مقالات و اخبار پزشکی در رابطه با کبد چرب بسیار زیاد خوانده باشید و این مسئله را هم میدانید که نیمی از مرد ایران به این بیماری خاموش دچار هستند کبد چرب عارضه ایی است که کبد و جگر انسان را درگیر می کند و دلایل ابتلای کبد به چربی مزمن و خطرناک عدم پرهیز در مصرف بعضی از غذاها می باشد استفاده از برخی از مواد غذایی پرچرب و دارای پروتئین زیاد این بیماری را مهمان بدن ما می کند

راه درمان کبد چرب

کبد چرب همانطور که گقته شد یک بیماری خطرناک است که باعث می شود در کار کبد در پاکسازی بدن اختلال به جود آورد این بیماری راه های درمانی بسیار زیادی دارد و یکی از راه های درمان کبد چرب پیروی از یک رژیم غذایی پایدار و مقاوم رژیم های غذایی در درمان خیلی از بیماری های آشکار و نهان بدن انسان نقش بسزایی ایفا می نماید رژیم ها دارای چند نوع هستند که ما قصد داریم تاثیر رژیم کتوژنیک را بر روی بیماری کبد چرب بررسی نماییم این رژیم دارای چند نوع است که در مقاله قبلی به آن پرداختیم

رژیم غذایی کتوژنیک در درمان کبد چرب

رژیم غذایی کتوژنیک به دلیل مبتنی بر مصرف مقدار کمی کربوهیدرات مقدار زیادی چربی و مقدار متوسطی پروتئین که بدن وادار می کند که به جای استفاده از گلوکز به عنوان سوخت اصلی بدن,انرژی خود را از کتونِ حاصل از چربی ها دریافت کند.بدن پس از قرارگیری در این وضعیت شروع به چربی سوزی کرده و عملا به یک دستگاه چربی سوز تبدیل می شود و علاوه بر این ها با کاهش میزان دریافتی کربوهدرات ها شما عملا قند خون خود را هم کنترل کرده اید و شما با رعایت رژیم غذایی کتوژنیک با کبد چرب خود خداحافظی می کنید

ریزش مو و جلبک اسپرولینا

ما در پایان هر مقاله در مورد جلبک اسپرولینا صحبت می کنیم در مقاله قبلی به شما گفتیم این جلبک چیست و برای چه بخش هایی از بدن مفید است جلبک اسپرولینا به صورت پودر می باشد که برای درمان ریزش مو و تقویت ریشه مو بسیار موثر است این جلبک دریایی متشکل از مقدار زیادی پروتئین می باشد و مابقی آن متشکل از اسید های چرب ضروری است که  به دلیل عدم وجود دیواره ی سلولی سلولزی در اطراف آن جذب مواد مغذی اش به راحتی صورت می گیرد ریزش مو یکی از علائم  کمبود روی در بدن است و برخی افراد به محض آن که متوجه می شوند دلیل ریزش موهایشان کمبود روی است به سراغ مصرف قرص های حاوی عنصر روی (مانند زینک پلاس)می روند اما از آنجا که این قرص ها در برخی افراد باعث بیماری های گوارشی می شود فرد می توانند از جایگزین های طبیعی روی استفاده کند.یکی از این جایگزین ها جلبک اسپیرولینا بوده که با مصرف مقدار مناسبی از آن می توان رویِ مورد نیاز بدن را تامین کرد.علاوه بر این وجود انواع ویتامین ها و اسید های چرب مورد نیاز بدن در اسپیرولینا, از ریزش موهای فرد جلوگیری می کند.

برخی از نوشته های فوق در این مقاله برگرفته از مقالات سایت بامیلتو می باشد

 



:: برچسب‌ها: راه درمان کبد چرب , ریزش مو و جلبک اسپرولینا , رژیم غذایی کتوژنیک در درمان کبد چرب ,
:: بازدید از این مطلب : 692
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

در اینجا ما به معرفی لوازم خانگی بوش، نمایندگی بوش و گارانتی اصلی بوش در ایران خواهیم پرداخت، در اینجا نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش بوش و گارانتی اصلی بوش در ایران آشنا خواهیم شد، تا اگر قصد خرید لوازم خانگی بوش را برای منزل خود دارید بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

یکی از مشکلاتی که امروزه تمامی ما در زمان خرید لوازم خانگی بوش و یا هر برند دیگری با آن روبه رو هستیم نداشتن اطلاعات کافی در مورد گارانتی و نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش است تا با مراجعه به نمایندگی اصلی بتوانیم با اطمینان و خیالی راحت بتوانیم خرید خود را انجام دهیم، احتمالا شما هم حتما با این مسئله روبه رو شده اید که به هر فروشگاهی که مراجعه می کنید خود را نمایندگی بوش معرفی می کند و هر کدام یک گارانتی را به عنوان گارانتی اصلی بوش در ایران به ما معرفی می کند و انقدر شما را سر درگم می کنند که در آخر هم شما متوجه نمی شوید که نمایندگی بوش چه کسی است و کدام گارانتی اصلی بوش در ایران می باشد در اینجا ما 3 مقاله را در این رابطه به شما معرفی می کنیم که حتما می تواند شما را از سردرگمی در بیاورد تا با اطلاعات کافی بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

گارانتی اصلی بوش در ایران

مطمئنا بعد از انتخاب برند و مدل مهم ترین مسئله داشتن یک کارت گارانتی معتبر است که بتواند خدمات پس از فروش خوبی را به ما ارائه کند تا خیال ما از بابت تامین قطعات و تعمیر کار متخصص آسوده باشد تا در مواقع لازم بتوانیم از آن استفاده کنیم، اما متاسفانه به قدری گارانتی های غیر رسمی در ایران زیاد است که بسیاری از مواقع ما را دچار اشتباه می کند و در نهایت ما ضمانت نامه غیر رسمی را تهیه می کنیم و زمانی که به خدمات پس از فروش احتیاج داریم کسی نیست که خدمات و حتی جواب درستی به ما بدهد و همه چیز خارج از گارانتی محسوب می شود و حتی در نهایت ما با پرداخت هزینه نیز نمی توانیم خدمات درستی دریافت کنیم به همین دلیل بسیاری از ما دل خوشی از گارانتی نداریم، به همین دلیل ما در اینجا یکی از بهترین مقالاتی را که به طور کامل گارانتی های مختلف لوازم خانگی بوش را مورد بررسی قرار داده است را به شما معرفی می کنیم که در این مقاله دو تا از بزرگترین گارانتی های بوش مورد بررسی قرار داده شده است که شامل گارانتی بوش سرویس و گارانتی سیهاوی می شود، شما بعد از خواندن این مقاله با گارانتی بوش سرویس و چهار شرکت زیر مجموعه آن کاسپین، مهستان، کارا گستر و سناپویان به خوبی آشنا خواهید شد و گارانتی سیهاوی را نیز بخوبی می شناسید. بهترین چیزی که در این مقاله قرار دارد این است که گارانتی اصلی بوش با ذکر دلیل و سندیت شرکت بوش آلمان معرفی می شود تا شما بتوانید با خیالی راحت و دیدی باز گارانتی خود را انتخاب کنید. شما می توانید برای خواندن این مقاله بر روی «گارانتی اصلی بوش در ایران» کلیک کنید.

نمایندگی بوش

یک دیگر از مشکلاتی که در زمان خرید لوازم خانگی بوش و دیگر برندها وجود دارد این است که نمی دانیم نمایندگی فروش بوش در شهر ما چه کسی و کجاست تا بتوانیم با مراجعه به نزدیک‌ ترین نمایندگی لوازم خانگی بوش با خیالی آسوده محصول خود را خرید داری کنیم، احتمالاً اگر در حال حاضر در حال خواندن این نوشته هستید به دنبال نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش بوش در ایران هستید ما در انتهای این مطلب لینک مربوط به مقاله نمایندگی بوش قرار داده شده است که تمام اطلاعات لازم مربوط به تلفن و آدرس تمام فروشگاه های بوش در سرتاسر کشور مربوط به شرکت بوش سرویس (کاسپین، کارا گستر، مهستان، سناپویان) و شرکت سیهاوی قرار دارد اما به شما پیشنهاد می کنیم بعد از واردن شدن به صفحه نمایندگی بوش قبل از اینکه بخواهید آدرس و تلفن نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش شهر خود را پیدا کنید حتماً این مقاله را با دقت مطالعه نمایید برای رفتن به این صفحه می توانید بر روی لینک «نمایندگی بوش» کلیک کنید.

لوازم خانگی بوش

در انتها به شما پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید لوازم خانگی بوش را دارید به شما پیشنهاد می کنیم مقاله لوازم خانگی بوش را نیز حتماً بخوانید تا با این برند آلمانی بیشتر آشنا شوید بهترین مقاله ای که در این زمینه می توانیم به شما معرفی می کنیم، در ابتدای این مقاله نگاهی کوتاه شده بر تاریخچه لوازم خانگی بوش که خواندن آن برای شما خالی از لطف نخواهد بود در ادامه نیز به مهم ترین دلایل محبوبیت این برند اشاره شده که چگونه این برند لوازم خانگی بوش توانسته به یک از بزرگترین و محبوب ترین برندها در این زمینه تبدیل شود، بعد از آن در مورد لوازم خانگی بوش در کدام کشور تولید می شود و چه تفاوتی در کیفیت و طول آنها است مورد بحث قرار گرفته شده است و تمام محصولات این شرکت به صورت کامل توضیح داده شده است، برای خواندن این مقاله می توانید بر روی «لوازم خانگی بوش» کلیک کنید. امیدواریم بعد از خواندن 3 مقاله مربوط به لوازم خانگی بوش که در اینجا به شما معرفی کردیم به جواب سولات خود در این رابطه دست پیدا کرده باشید.

منبع: ترنجی



:: برچسب‌ها: لوازم خانگی بوش , گارانتی اصلی بوش در ایران , نمایندگی بوش ,
:: بازدید از این مطلب : 700
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

ثبت نام لاتاری گرین کارت هر سال از اواسط مهر شروع و تا اواسط آبان به مدت سی روز ادامه می یابد. اگر در این بازه زمانی موفق به ثبت نام لاتاری گرین کارت نشوید، فرصت این دوره را از دست داده اید و باید منتظر سال بعد باشید.

شرایط ثبت نام لاتاری

داشتن تابعیت یکی از کشورهای مجاز شرکت کننده در لاتاری.

داشتن مدرک ۱۲ سال تحصیل کامل (معادل دیپلم) یــا دو سـال سابقه کار در طی ۵ سال گذشته که این شغل نیاز به حداقل دو سال آموزش داشته باشد.

برنده شدن در لاتاری

در صورتی که پس از ثبت نام لاتاری 2021 توسط لاتاری یار در زمان اعلام نتایج، نام شما در میان برندگان لاتاری بود، بایستی خود را جهت انجام مصاحبه و ارائه مدارک و مستندات در سفارت آمریکا آماده کنید. جهت مطالعه کاملتر روند تهیه مدارک و انجام مصاحبه و اخذ ویزا به صفحه مخصوص راهنمای برندگان لاتاری مراجعه نمایید.

 

 

 تعداد برندگان لاتاری در ایران

سازمان خدمات تابعیت و مهاجرت آمریکا (INS) تعداد اپلیکیشن های مجاز و لیست کشورهای مجاز را برای شرکت در برنامه قرعه کشی لاتاری بر اساس قانون های از قبل تعریف شده تعیین مینماید. این قوانین میتواند هرسال تغییراتی داشته باشد. عموما هر سال 4501 برنده لاتاری از ایران هستند.

مزایای ثبت نام لاتاری با تیم لاتاری یار

خدمات به برندگان لاتاری

تیم لاتاری یار از ابتدای ثبت نام لاتاری تا زمان اعلام نتایج و دریافت ویزا و اقامت همراه شما خواهد بود.

اطلاع رسانی به موقع نتایج لاتاری

نتیجه لاتاری توسط پیامک به اطلاع متقاضیانی که از طریق لاتاری یار ثبت نام کرده اند خواهد رسید. ( همانطور که می دانید از طرف سفارت هیچ ایمیل و تماسی با برندگان لاتاری گرفته نمیشود و ایمیل های ارسالی با موضوع برنده شدن در لاتاری همگی کلاع برداری و فیشینگ هستند، در نتیجه برندگان باید خود پیگیر نتایج و امور باشند و در صورتی که برنده شوند اما به موقع مطلع نشوند شانس خود را از دست خواهند داد، امااا نگران نباشید تیم لاتاری یار نتایج شما را چک و از طریق sms به شما اطلاع خواهد داد )

صحت ثبت نام لاتاری

قطعا تجربه چندین ساله و تعداد برندگانِ زیاد تیم لاتاری یار، صحت ثبت نام را به همراه خواهد داشت و در نهایت رسیدِ ثبت نام برای شما ارسال خواهد شد.

آرشیو اطلاعات ثبت نام لاتاری

اطلاعات ثبت نامی شما توسط ما آرشیو خواهد شد پس هرگز نگران فراموشی یا گم کردن آن نخواهید شد.

 هزینه ثبت نام لاتاری 2021

 

ثبت نام لاتاری روی سایت رسمی رایگان است، اما اگر میخواهید بعد از برنده شدن از خدمات کارگزاری رایگان لاتاری یار بهره مند شوید و اگر بخواهید تیم لاتاری یار این ثبت نام را برای شما انجام دهد هزینه ثبت نام لاتاری در سایت لاتاری یار lotteryyar.com توضیح داده شده است.



:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام لاتاری گرین کارت , راهنمای برندگان لاتاری , تعداد برندگان لاتاری در ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 667
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

اگر برنامه سفر به شمال در سر دارید، به رامسر به عنوان یکی از گزینه های تان فکر کنید. از جذاب بودن این شهر همان بس که بدانید به آن لقب عروس شهرهای شمالی را داده اند و فرصت های زیادی برای خوشگذرانی در آن دارید. می توانید بر روی کارناوال به عنوان راهنمای گردش و تفریح در رامسر حساب کنید و اطلاعات خوبی در مورد آن به دست آورید. در اینجا پیشنهادهایی را برای داشتن سفر خاطره انگیز به رامسر به شما ارائه می دهیم.

 از طبیعت تماشایی رامسر غافل نشوید

جاذبه های طبیعی رامسر و اطراف آن می توانند حال و هوای تان را حسابی عوض کنند و خاطره ای به یاد ماندنی برای شما بسازند. اگر می خواهید در بهار و تابستان نوازش نسیم خنک را بر صورت تان حس کنید و در طبیعتی مه آلود قدم بزنید حتما به جواهرده بروید و گوشه ای از زیبایی های طبیعت رامسر را ببینید. ییلاق گرسماسر هم گزینه خوبی برای فرار از گرمای تابستان است و حال تان را جا می آورد. جنگل دالخانی از معروف ترین جاذبه های رامسر است و در هر فصلی زیبایی خاص خودش را دارد. پاییز هزار رنگ این جنگل می تواند شما را افسون کند و تصویری متفاوت را پیش روی تان قرار دهد. آب گرم های اطراف رامسر و مناطق کوهستانی هم از جاذبه های طبیعت رامسربه شمار می روند.

01ram.jpg

 

شب های رامسر را از قلم نیندازید

شهر رامسر به هنگام شب چهره ای متفاوت به خود می گیرد و فرصت های تازه ای برای خوشگذرانی به شما می دهد. برای شب گردی در رامسر خودتان را به بلوار معلم یا همان بلوار کازینو برسانید. تاریخ ساخت این بلوار به دوره پهلوی اول باز می گردد و با طراحی فوق العاده خود به مانند پلی، دریا و کوه و جنگل را به هم می رساند. خودتان را در فضای نوستالژیک این بلوار غرق کنید و تجربه ای خاص برای خود رقم بزنید. پس از گردش در این بلوار می توانید راهی پلاژ توسکا شوید و از تماشای رقص امواج و حال و هوای ساحل لذت ببرید. پلاژ شهرداری هم امکانات خوبی دارد و شب های جذابی را می توانید در آن داشته باشید. به مرکز خریدهای رامسر هم سر بزنید و از امکاناتی مانند مینی گلف، گیم نت و شهربازی استفاده کنید.

02ram.jpg

دیدنی ها و تفریحات رامسر را از دست ندهید

 جاذبه تاریخی معروف رامسر، کاخ رامسر است که مجموعه ای از بناها و موزه ها را در خود دارد. قلعه مارکوه هم دیگر دیدنی این شهر است که چشم انداز زیبایی را پیش روی تان می گذارد. در کنار بازدید از جاذبه ها وقتی را هم به تفریح در رامسر اختصاص دهید. این شهر امکانات تفریحی خوبی در خود دارد؛  معروفترین آنها تله کابین رامسر است که در مجموعه تفریحی بام سبز قرار دارد. در این مجموعه علاوه بر استفاده از تله کابین و تماشای مناظر چشم نواز، می توانید هیجان را در کلوپ ورزش های دریایی هم تجربه کنید و یا اوقاتی خوش را در شهربازی بگذرانید و آدرنالین خون تان را بالا ببرید. با استفاده از زیپ لاین این مجموعه به پرواز درآیید و با قدم زدن بر روی پل معلق لحظاتی هیجان انگیز داشته باشید. در کنار اینها پینت بال و کارتینگ هم از دیگر تفریحاتی هستند که در رامسر در دسترس شما قرار دارند و می توانید بر روی شان حساب باز کنید.

03ram.jpg

 

برای داشتن برنامه سفر به رامسر به سایت کارناوال بروید و با انتخاب رامسر به عنوان مقصد، به اطلاعاتی در مورد این شهر، جاذبه ها و تفریحاتش دست یابید. همچنین با مراجعه به صفحه اختصاصی رامسر در سایت تریپ ادوایزر می توانید نگاهی به نظرات مردم ایران و سراسر دنیا در مورد جاذبه های این شهر داشته باشید.



:: برچسب‌ها: طبیعت رامسر , شب گردی در رامسر , تفریح در رامسر , صفحه اختصاصی رامسر ,
:: بازدید از این مطلب : 686
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

دوستان و همراهان عزیز یکی از سایت های مطرحی که امروز قصد معرفی آن را داریم مجله سرگرمی بخدانید با آدرس  (https://www.iranfunmag.com/) است که در زمینه های مختلفی در حال فعالیت می باشد. اگر شما هم از بی حوصلگی و روزمرگی رنج می برید ، مسلما این سایت می تواند راهگشا و مسرت بخش احوالات شما باشد. موضوعی که بسیار اهمیت دارد تنوع موضوعات مختلف در این سایت است که باعث شده این پایگاه به صورت دایره المعارفی کامل فعالیت نماید. از فواید مراجعه روزمره به این سایت ارتقای سطح علمی و سرگرم شدن با مسائلی است که در زمینه های مختلف می تواند سطح دانش شما عزیزان را بهبود بخشیده و به شما آگاهی های لازم را ارائه دهد.

آموزش اوریگامی- مجله سرگرمی بخدانید

در کنار همه آموزش هایی که در این سایت وجود داردآموزش اوریگامی یکی از مهمترین و موثرترین موارد است. آموزش اوریگامی در واقع همان بازی با کاغذ است که می توان به کمک کمی هنر به خرج دادن اشکال و ابزار های زیبا و شکیلی را با کاغذ ایجاد نمود. همانطور که می دانیم در سالهای اخیر توجه بسیار زیادی به این مقوله شده است و سعی شده این مسئله به صورت تخصصی بررسی گردد. آموزش های ویدئویی و برنامه های تلویزیونی شاهد محکمی بر این ماجراست و حاکی از آن است که می توان به کمک اوریگامی به خلاقیت کودکان و نوجوانان کمک شایانی نمود.
با توجه به آنچه در این رابطه ذکر شد خوب است بدانیم که در سایت مجله سرگرمی بخدانید نیز مانند سایر رسانه های آموزشی توجه ویژه و قابل قبولی به این مسئله شده است. به طوری که هر هفته یک آموزش خاص در این رابطه در سایت بارگزاری شده و در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.

 

آموزش ویندوز 10 - مجله سرگرمی بخدانید

آموزش ویندوز 10 نیز در دسته بندی آموزش نرم افزار ها و سیستم های عامل در این سایت به وضوح به چشم می خورد. یکی از نکات قابل توجه در رابطه با سایت مجله سرگرمی بخدانید ، این است که به مسائل آموزشی نیز توجه ویژه ای داشته است. آموزش ویندوز مخصوص ویندوز 10 نمونه بارزی از این آموزش هاست. شما عزیزان با پکیج ها و محصولات و همچنین پست های آموزشی موجود در این سایت علاوه بر اینکه می توانید دانش و تخصص خود را در زمینه های مختلف ارتقا بخشید ، قادر خواهید بود به حیطه های مختلف آموزشی اجحاف داشته و سطح علمی خود را بهبود ببخشید.
خاطر نشان می شود که آموزش های موجود در این سایت پیرامون بحث های نرم افزار و سیستم عامل و مسائل مشابه به صورت کاملا یونیک و بدون کپی برداری از سایر وبگاه های مشابه می باشد.

دمنوش برای رفع استرس- مجله سرگرمی بخدانید

یکی از مسائل جالب در این سایت تنوع در موضوعات است. به عنوان مثال در رابطه به مسائل پیشگیری از استرس های روزمره دمنوش برای رفع استرس معرفی شده است که این خود دلیلی بر تنوع و گوناگونی گزینه های موجود در سایت است.
در دنیای پر تلاطم امروز ، همواره شاهد قضایایی هستیم که آرامش ما را به هم می زنند. این مسائل آنقدر گاه ذهن و فکر ما را به خود مشغول می سازند که باعث تشویش ذهن و اضطراب درون ما می گردند.
متاسفانه در دنیای ماشینی امروز نه تنها این مسائل از بین نمیروند ، بلکه روز به روز بیشتر می شوند و فکر و ذهن ما را بیشتر تحت تاثیر خود قرار می دهند. پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که هرگز برای اینگونه مسائل دارو های شیمیایی مصرف نکنید. چرا که داروهای روانگردان علاوه بر اینکه مشکلات شما را از بین نمیبرند بلکه باعث اعتیاد شما و وابستگی تان می شوند. در واقع شما عزیزان می توانید به جای دارو از دمنوش های رفع استرس و اضطراب استفاده نمایید. این دمنوش ها حال روحی و بدنی شما را بهبود می بخشند و هیچ گونه وابستگی ایجاد نمی کنند. خوشبختانه در این مورد نیز می توانید از دمنوش برای رفع استرس - مجله سرگرمی بخدانید استفاده نموده و مشکلات خود را بهبود بخشید.
چی بخوریم لاغر بشیم ؟ - مجله سرگرمی بخدانید
امروزه دغدغه بسیاری از افراد این است کهچی بخوریم لاغر بشیم ؟خبر خوش این است که در این سایت به موضوع حاضر و صدها موضوع مشابه نیز پرداخته شده است. که شما عزیزان می توانید به راحتی به موضوعات فوق دسترسی پیدا کنید.در دنیای امروز به علت مصرف خوراکی های غیر طبیعی و دستکاری شده که معمولا با مواد نگهدارنده شیمیایی به دست مصرف کننده می رسد ، چاقی به یکی از معضلات دامنگیر افراد مبدل شده است. در هر خانواده و جامعه کوچکی که در نظر بگیرید تعداد افراد قابل توجهی را ملاحظه می کنید که از مشکل افزایش وزن رنج می برند.چاقی یا اضافه وزن یکی از مشکلاتی است که در سالهای اخیر نه تنها در کشور ما ایران بلکه در کل جهان به معظلی همه گیر تبدیل شده است. متاسفانه خیلی از بیماری های و مشکلات جسمی نیز بر اثر چاقی بوجود می آیند. اگر سوخت و ساز و متابولیسم بدن کم کار باشد ، باعث افزایش وزن یا همان چاقی می گردد ، که این مسئله خود مشکلات کاملا جدی را برای بدن بوجود می آورد.

بیماری هایی نظیر دیابت و کبد چرب و خیلی از مشکلات جسمی بر اثر افزایش بی رویه وزن بوجود آمده اند که با لاغر شدن و کاهش وزن می توان از آنها رهایی پیدا کرد. اگر برای رهایی از چاقی جستجوی کوچکی در اینترنت و فضای مجازی انجام دهید با شرکت ها و سایت های مختلفی برخورد خواهید نمود که به ارائه خدمات کاهش وزن و لاغری می پردازند. بسیاری از این سایت ها متاسفانه هزینه های هنگفتی بابت ارائه خدماتشان دریافت می کنند. در کنار این سایت ها پایگاه مجله سرگرمی بخدانید بدون هیچ گونه چشمداشتی بهترین آموزش ها را در اختیار خوانندگان و پژوهشگران عزیز قرار می دهد که بتوانند به نتیجه مطلوب برسند. امید است این مجله توانسته باشد تا اینجای کار رضایت خاطر مشتریان خود را به دست بیاورد.

منبع :مجله اینترنتی



:: برچسب‌ها: جله سرگرمی بخدانید , آموزش ویندوز 10 ,
:: بازدید از این مطلب : 762
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

 

 

 


این دوربین از سری دوربین های هایک ویژن با تکنولوژی IP  است

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2042WD-I یک دوربین مداربسته تحت شبکه بولت، با بدنه فلزی است

دوربین مداربسته DS-2CD2042WD-I از کیفیت تصویر 4 مگاپیکسل برخوردار است

دید در شب IR دوربین 30 متر است و حداقل نور 0/01 میباشد

لنز دوربین از نوع ثابت است با فاصله کانونی 4 میلی متر  و زاویه دید  80درجه  میباشد

امکانات این دوربین

POE + BLC + 3D-DNR + line Crossing + Intrusion Detection

اگر میخواد دوربین تحت شبکه را به دستگاه NVR هایک ویژن متصل کنید اما با مشکل مواجه شده اید میتوانید مقاله زیر را مطالعه فرمایید

آموزش صفر تا صد نصب و راه اندازی دستگاه NVR هایک ویژن

این دوربین از محصولات هایک ویژن میباشد که برند هایک ویژن برترین برند جهان میباشد



:: بازدید از این مطلب : 723
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ با آمدن روزها و شب های سال نو  مردم هر منطقه و استانی  رسم و رسوم خاصی دارند اين آيين خاص و سنتها است كه مراسمی نظير نوروز را ماندگار كرده و خاطرات خوشی از اين ايام برای مردم رقم زده است.

معمولا هيچ طايفه و قوم و كيشی يافت نمی شود كه آيين خاصی در اين روزها نداشته باشد و به طبع استان يزد نيز از اين قاعده مستثنی نيست.

مردم یزد به ویژه در روستاها،رسم و رسوم جالبی دارند که هنوز هم در بین برخی مردم به شکل و سیاق گذشته رایج است.

مراسم فال كوزه که در گذشته بسيار بيشتر از امروز رواج داشته است.

فال كوزه، ويژه‌ جشن و ایام نيست، بلكه در روزگاران گذشته در ميهمانی های عادی و جشن های عمومی و خانوادگی يا جشن‌ های ملی نیزاز سوی  زنان اجرا می ‌شده است.

 امروزه نیز  هنوزدر بین مردم یزد دیده می شود در مناطقی چون رحمت آباد، مريم‌آباد، مناطقی از شهرستان مهريز، تفت، ميبد و اردكان از اعتبار خاصی برخوردار است.

دختر نابالغی باید كوزه را پر از آب کند و در مجلسی که زنان نشسته اند آن را بگرداند و زنان حاضر در مجلس شانه و یا گیره سر را به نیتی که دارند درون کوزه بیاندازند.

سپس این کوزه به خانه ای که درخت مورد در آن باشد می برند و به همراه یک آیینه کوچک و پارچه سبز در زیر درخت می گذارند تا یک روز از آن بگذرد.

روز بعد همان دختر با لباسی آراسته و پاک کوزه را برداشته و در همان خانه در یکی از اتاق ها زنان به دور کوزه جمع می شوند و فال گرفتن را آغاز می کنند.

 مراسم فال کوزه با شعرخوانی همراه است  هر كسی شعری که مرتبط با این رسم است و حالتی فالگونه دارد را می خواند و آن دختر دست در كوزه می كند و چیزی را از داخل كوزه بيرون می آورد.

هر شیئی که از کوزه بیرون بیاید صاحب آن با شعری که خوانده می شود، نیت خود را تعبیر می کند و نیک و بد را برای خود معلوم خواهد کرد.

این عمل آنقدر تکرار می شود تا تمامی گیره و شانه ها از کوزه بیرون بیاید و اگر مفهوم و معنای شعر خوانده شده، خوب باشد، نیکی عمل و رسیدن به مقصود است و اگر معنای شعر مناسب نباشد، یعنی نیت صاحب فال خوب نیست و به مراد خود نمی رسد.

البته اجرای این رسم بیشتر در بین ایرانیان باستان رایج بوده و اکنون نیز زرتشتیان عقیده بسیاری بر اجرای فال کوزه دارند.

صدیقه رمضانخانی کارشناس فرهنگ عامه یزد درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛ گفت: بزرگترین جشنی که بین جشن‌های ایرانیان و همچنین مردم جهان اهمیت ویژه‌ای دارد، جشن نوروز است.

رمضانخانی می گوید: در نزد ایرانیان باستان، سه جشن مهرگان، جشن سده و جشن نوروز از اهمیت زیادی برخوردار بود و در این میان جشن نوروز هم جشنی ملی بوده و هم جنبه مذهبی و دینی داشته است.

وی ادامه می دهد:در این روز خیلی از پدیده‌های خداوند و پدیده‌های الهی مورد سپاس و شکر قرار می‌گرفتند چراکه زمان تولد فصل و زایش دوباره طبیعت بود و همچنین ایرانیان باستان معتقد بودند در آخرین ماه سال، انسان آفریده شده و از آنجایی که انسان بزرگترین دلیل خلقت است باید این روز را جشن گرفت و همین عوامل باعث شده جشن نوروز اهمیت ویژه‌ای داشته باشد.

او در خصوص رسوم یزدی‌ها در آغاز سال نو در یک یا دو قرن گذشته گفت: این جشن ابتدا بین روستائیان، چوپانان و کشاورزان مرسوم بود چراکه فرصتی برای آنان محسوب می‌شد تا کشاورزی و کشت و کار را شروع کنند و بعد‌ها این جشن بین پادشاهان و ثروتمندان هم رایج شده و سادگی خود را از دست داد و جنبه تشریفاتی پیدا کرد.

رمضانخانی می گوید:جشن نوروز هنوز جشنی ملی بوده و شکوه آن بین مردم پیداست، مردم اعتقاد داشتند در این روز باید نهر‌ها و قنات‌ها لایروبی شوند، صبح زود از خواب بیدار می‌شدند و لباس نو می‌پوشیدند و همچنین معتقد بودند باید در اولین روز سال شیرینی بخورند و پدر خانواده عسل و یا سکه نقره یا طلا و سه برگ سبز به افراد خانواده می‌داد و در حضور بزرگان ترانه‌های پارسی خوانده می‌شد.

این کارشناس بیان می کند:در قدیم مردم  اعتقاد داشتند ۱۰ روز مانده به آغاز سال نو، ارواح درگذشتگان به زمین می‌آیند و ۱۰ روز بعد از آغاز ماه فروردین به جایگاه اصلی خود بر می‌گردند و در این روز خانه باید آماده شود.

رمضانخانی می افزاید: یکی از کار‌هایی که در این ایام انجام می‌دادند خانه تکانی بود که هنوز هم این رسم وجود دارد این رسم از اوایل اسفند شروع می‌شد و خانه را تمیز و معطر می‌کردند، اسفند دود می‌کردند و حتی وسایل نو به خانه می‌آوردند.

وی می گوید:بیش از نیم قرن پیش، مردم در آستانه عید نوروز، داخل کوزه‌های سفالی خود را که کهنه شده بود چند سکه می‌انداختند و کوزه را از پشت بام به پایین می‌انداختند و اعتقاد داشتند اشیای کهنه را باید از بین برد تا نحوست آن‌ها هم از بین برود و سکه‌های داخل کوزه که روی زمین می‌ریخت را نیازمندان بر می‌داشتند و آن‌ها معتقد بودند با این کار ارواح درگذشتگان به جایگاه اصلی خود بر می‌گشتند و برای اعضای خانواده خود نیز آرزوی برکت و بهروزی داشتند.

وی ادامه می دهد:یکی از کار‌های دیگر در آستانه سال نو این بود که آخرین شب سال آتش روی پشت بام روشن می‌کردند که در بین یزدی‌ها به نام رسم ،آتش رو بوم کردن، معروف بود تا سرما و سوزش زمستان را از بین ببرند یکی از چیز‌هایی دریزد قدیم مرسوم بود  اعتقاد داشتند اگر اسفند در آتش بریزند تا یک سال از چشم زخم مصون می‌مانند.

کارشناس می افزاید: یزدی‌ها درگذشته ،کلوخک، را برگزار می‌کردند.

که با برگزاری این رسم، سیب زمینی‌های کوچک را زیر آتش می‌کردند و با شادی و خواندن ترانه، سیب زمینی‌های پخته شده را می‌خوردندمراسم دیگر یزدی‌ها این بودکوزه شکستن، پختن آش رشته، پختن نان به خصوص نان‌های شیرین، آماده کردن سفره هفت سین، خانه تکانی و خریدن لباس نو انجام می‌شد.

رمضانخوانی می گوید: سفره‌هایی که در یزد برای انداختن سفره هفت سین استفاده می‌شد سفید رنگ بود و یا سفره‌های یزدی راه راه پهن می‌کردند و آن را نشانه خوشبختی می‌دانستند.

او ادامه می دهد:داخل سفره هم به غیر از هفت سین رایج و وجه تمثیلی آنها، در بین خانواده‌های یزدی، نقل بید مشک یزدی، فالوده یزدی و نان شیر را خانم‌های یزدی خودشان می پختند، داخل سفره قرار می دادندهمچنین گل بیدمشک را بر سر سفره هفت سین می گذاشتند چراکه معتقد بودند هر ماهی از سال متعلق به یک گل است و گل بیدمشک را متعلق به ماه نوروز می دانستند.

رمضانخوانی می گوید:داخل ظرف بزرگ مسی چند عدد سیب، سکه، برگ های سبز به خصوص برگ مورد، یک عدد نارنج که برایشان ارزش زیادی داشت و مقدس بود قرار داده و سر سفره هفت سین می گذاشتند زنان و مادران، لباس خاص یزدی‌ها یعنی مخمل و زری، شلواری از جنس ترمه یا جین که بافته یزد بود می پوشیدند و چارقد توری به سر می کردند.

 کارشناس فرهنگ عامه یزد می افزاید:در سالهای اخیر مرسوم شده ماهی قرمز را که نماد روزی حلال است داخل تنگ آب می اندازند و سر سفره هفت سین می گذارند، در حالی که در بین یزدیها این رسم وجود داشت که سبزی پلو با ماهی قرار می دادند.

وی می گوید: یزدیها سه ظرف مسی پر از سبزه کرده و داخل سفره قرار می دادند و از اوایل اسفند، سبزه را با انواع دانه‌ها به علاوه تره تیزک می کاشتند و بعد از روز سیزدهم نوروز هم آن را دور نمی ریختند بلکه داخل باغچه می گذاشتند و آن را نماد برکت سال می دانستند.

او بیان می کند:اکنون رسم بر قرار دادن قرآن است ولی در بین یزدیها در قرون گذشته مرسوم بود کتاب مقدس که قرآن یا اوستا بود سر سفره هفت سین قرار داده می شد.

وی می گوید: رسم دیگر ، رسم کوزه آب بود که دختران نابالغ با استفاده از کوزه از سرچشمه یا آب انبارها آب می آوردند و گردن کوزه با جواهر یا روبان تزیین می شد و روی دهانه کوزه یک عدد سیب سرخ قرار داده می شد و سر سفره قرار می دادندهمچنین نان به عنوان نماد برکت سر سفره گذاشته می شد و انواع شیرینی‌های یزدی از قبیل: انواع لوزها، باقلوا، پشمک، حاجی بادام و .... خریداری می کردند و سر سفره گذاشته می شد.

رمضانخوانی می افزاید: همچنین یک آیینه که یک عدد تخم مرغ روی آن می گذاشتند داخل سفره قرار می دادند و معنقد بودند زمانی که سال تحویل می شد تخم مرغ حرکت می کرد و آن را نشانه حرکت جهان هستی می دانستند.

کارشناس فرهنگ عامه یزد می افزاید: همچنین یک ظرف آرد یا گندم که در فرهنگ ایرانی مقدس بود را به نشانه فرخ روزی داخل سفره می گذاشتند که بعدها مورد استفاده قرار می گرفت.

او در خصوص سایر محتویات سفره هفت سین باید می افزاید: گل بیدمشک برای معطر کردن فضا، نارنج که نمادی از برج‌های دوازده گانه بود، انار که نماد برکت و رزق بود را داخل یک کاسه آب می انداختند، تخم مرغ به عنوان نمادی از زاد و ولد با رنگ‌های طبیعی تزیین می شد و آیینه که نمادی از تجلی انسان است و به تعداد افراد خانواده شمع داخل شمعدانها می گذاشتند انواع برگه‌های میوه را داخل ظرف و روی آن سیب می گذاشتند مواد معطر و خوشبو مانند چوب کندر، عود و اسفند نیز دود می کردند.

او میگوید: در یزد، قبل از تحویل سال نو به دیدن اقوامی که کسی را از دست دادند می رفتند که خوشبختانه این رسم هنوز هم برپاست و بعد از آن به دیدن بزرگان دینی، آموزگاران، اقوام و آشنایان و دوستان می رفتند.

پختن آش رشته  از دیگر برنامه های  سال نو دریزد 

 از دیگر برنامه های  سال نو پختن آش رشته زنان هر کوی و برزن با تهیه ملزومات آش رشته گردهم می آمدند و سبزی آش را پاک می کردند و با تقسیم وظایف هرکسی کاری را برای پختن آش انجام می داد تا عصر که این آش پخته می شد و در بین همسایگان توزیع می کردند.

پختن این آش نیز به منظور طلب حاجت است و هرکسی که نذر داشته باشد چيزی از نخود، لوبيا، سبزی، رشته و... را می ‌آورند و آش را به صورت گروهی می ‌پزند.

 پختن آش رشته نيز در جشن چهارشنبه سوری سابقه ‌ای كهن دارد اما در گذشته اين آش در جشن تيرگان هم پخته می شد.

 آیین های  نوروز در سراسر ایران با تغییراتی برگزار می شود و در هر شهر و قومی رسم و رسوم خاصی برای این روز دارند.

کوزه شکستن، توزیع آجیل مشکل گشا به نام لرک ،هفت مغز، و جمع شدن دور آتش و خواندن شعر زردی من از تو، سرخی تو از من یا سرخی تو به روی من، زردی من به جون دشمنان که به معنی دوری از ناخوشی‌ ها و استقبال از سلامتی است.

 كوزه ‌های كهنه را از روی پشت بام‌ ها بر زمین می‌ اندازند و به جای آن، كوزه‌ نو می ‌خرند و معتقدند که نحسی سال با شکستن کوزه از آنها دور می شود.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان



:: برچسب‌ها: آداب و رسوم یزد در نوروز ,
:: بازدید از این مطلب : 993
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

یکی از بهترین راهکارها برای معرفی خود در داخل محتوای رپورتاژ آگهی، این است که در قالب یک گزارش پژوهشی به بررسی روندهای مربوط به محصول یا خدمت خود بپردازید. رپورتاژ ۴ خبری دائمی و با کیفیت نتایج تیم رنو در گرندپری ژاپن ۲۰۱۹ مردود اعلام شد ورزشی : ورزش ۳ رپورتاژ خبری یا آگهی تبلیغاتی از موثرترین روشها برای بهبود سئو و رتبه سایتها می باشد که در بالابردن و بهبود بخشیدن کلمات مورد نظر در گوگل بسیار موثر است.

با استفاده از این روش ها به بهترین شکل ممکن رتبه سایتمو بهبود دادم رپورتاژ ۴ خبری دائمی و با کیفیت با پیام تک، پیامک تبلیغاتی هدفمند ارسال کنید.

هرچه جنبه آموزشی محتوای تولید شده بیشتر باشد، مخاطب بیشتر جذب آن می شود. به این ترتیب شما می توانید در قالب یک رپورتاژ آگهی و تحت عنوان معرفی و آموزش مطالب مرتبط با محصول و یا خدمت خود، برند خود را معرفی نمایید. مردم و کارشناسان در نظرسنجی «موسیقی ما» شرکت دارند و تندیس‌های طلایی جشن هم به دو بخش مردمی و کارشناسی تقسیم می‌شود.

رپورتاژ ۳ خبری دائمی و با کیفیت ۸ رویکرد اوبونتو که باعث تغییر و بهبود لینوکس شدند این یعنی دریافت بک لینک فالو دائمی از سایت هایی با اتوریتی بسیار بالا در گوگل .

لینک راهی است که کاربران بین صفحات اینترنت هدایت می شوند و موتور های جست و جو با استفاده از لینک ها، دنیای وب را جست و جو می کنند. برای بهره گیری بهتر از رپورتاژ آگهی نکاتی را باید رعایت کنیم در غیر اینصورت هزینه انجام شده بی تاثیر خواهد ماند و یا حتی میتواند موجب جریمه سایت شما توسط گوگل شود.

وبسایت هایی که در زمینه موزیک , تور های خارجه , کنسرت ها , و سایت های غیر قانونی فعالیت دارند قبل از ثبت سفارش این رسانه با پشتیبانی تماس حاصل فرمایند.

همانطور که پیشتر اشاره شد، لینکدونی پی سی دانلود، یکی از قسمت های پر بازدید سایت می باشد و طیف وسیعی از مخاطبان را در بر می گیرد، تعداد قابل توجهی از کاربران صرفاً جهت بازدید از این بخش وارد سایت می شوند و به همین لحاظ گزینه مناسبی جهت فراهم نمودن بازدید کننده فراوانی در یک دوره زمانی کوتاه برای سایت ها و وبلاگ ها می باشد و با لینک های مستمر شما به بازدید کنندگان ثابتی برای سایت خود دست خواهید یافت. در این پلان رپورتاژ شما در ۶ سایت فوق العاده قوی خارجی با اتوریتی بالای ۷۷ و ۵ سایت فارسی با اتوریتی بالای ۳۸ و همچنین ۸ وبلاگ فارسی با اتوریتی بالای ۴۰ قرار میگیرد.
در  وبلاگ آکادمی رپورتاژ آگهی در سایت بزرگ نیز ارائه می شود.

در صورت تمایل تصویر را برای شما طراحی می کنیم و ۲۰ هزار تومان هزینه طراحی را ازشما دریافت میکنیم .

رپورتاژ آگهی یکی از برترین شیوه های تبلیغات در دنیای اینترنتی میباشد.شما با انتشار یک رپورتاژ خبری در برترین رسانه های فارسی معتبر علاوه بر دیده شدن در بین هزاران هزار کاربر جدید نه تنها افراد بیشتری با کسب و کار شما آشنا خواهند شد بلکه لینک هایی که در رپورتاژ آگهی دریافت مینمایید بسیار ارزشمند میباشند و باعث پیشرفت سئو و رتبه وبسایتتان در گوگل خواهد شد. وب سایت برگزیده به انتخاب داوران و آرای مردمی در دوره های متوالی جشنواره وب ایران

در این شرایط میتوانید با خرید بک لینک رفرنس مناسب از طریق رپورتاژ شانس خود برای کسب جایگاه بهتر را افزایش دهید.

نکات ضروری و مهم در خرید ریپورتاژ آگهی در ۸ وبلاگ فارسی با اتوریتی بالا این روش مشتریان شما با این هدف انجام میشود که گوگل صفحه رپورتاژ را یک صفحه تبلیغ شناسایی نکند و کار اشتباهی هم نیست. برای خرید رپورتاژ آگهی باید اصول و شرایط آن را به درستی رعایت کنید در غیر اینصورت ممکن است مشکلاتی برای شما ایجاد کند.



:: بازدید از این مطلب : 929
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

در بیشترین جست و جوهای جدید و آمارهای جدید گوگل نشان داده شده که کاربران بیشتر به دنبال سایت های موزیک می باشند این پیگیری توسط کاربران رقابت سنگینی را بین سایت های موزیک و وبلاگ ها به راه انداخته ما در این مقاله قصد داریم به بررسی این آمارها بپردازیم در ادامه با ما همراه باشید

در بسیاری از جستوجوها برای دانلود آهنگ جدید کاربران زیادی تمایل به پیدا کردن وبسایت های موزیک بسیار از خود نشان داده اند وبسایت های موزیک و دانلود موزیک در اینترنت بسیار زیاد شده اند و همین امر باعث رقابت تنگاتنگ بین آن ها شده است

استفاده از جستوجوگر گوگل بیشترین کاربرد را در بین کاربران دارد و کاربران زیادی در این موتور جست و جو به سرچ کردن آهنگ های مختلف میپردازند به عنوان مثال به دنبال فول آلبوم رضا شیری هستید این جست و جو نتایج بسیار زیادی در گوگل در بر دارد استفاده از کلمات مرتبط به موزیک نتایج زیادی برای کاربر نمایش داده خواهد شد

شاید بارها برای شما پیش آمده به دنبال آهنگ خاص و یا آلبوم های خواننده های محبوب باشید ما به شما سایت فضا تو موزیک را پیشنهاد می کنیم این سایت بسیار ارزشمند دارای گنجینه ایی از بهترین موزیک های جدید فول آلبوم های بسیاری از خواننده های محبوب را در خود جای داده است نظیر دانلود فول آلبوم آرون افشار یکی از این فول آلبوم های بسیار محبوب در بین مخاطبان است این سایت و سایت های مشابه دیگر بسیار زیادی در این حوزه فعال هستند و شما می توانید در موتورهای جست و جو آن ها را بیابید تعداد این دست از سایت ها کم نیست

شما میتوانید حتی با دانستن نام خواننده و یا تکه شعری از یک آهنگ که در جایی آن را گوش کرده اید آهنگ مورد نظر خود را پیدا نمایید فقط کافیست سری به موتورهای جست و جو زده و در بین وبسایت ها به جست و جوی موزیک و یا آهنگ خود بپردازید شما دیگر نیازی نیست به مراکز فروش سی دی ها و آلبوم های خواننده ها مراجعه کنید و با پرداخت هزینه های سنگین به تهیه موسیقی مورد علاقه خود بپردازید فقط کافیست در اینترنت با جست و جوی دقیق در بین سایت ها آن هارا بیابید

خب کمی هم به ویژگی سایت هایی که در این زمینه فعال هستند بپردازیم همانطور که شاهد هستید سایت های زیادی در این زمینه فعالیت دارند که باید ویژگی های خاصی را باید دارا باشند این ویژگی ها در سایت های موزیک بسیار مهم هستند یکی از این ویژگی ها دسترسی به بخش های مختلف با تفکیک نام خواننده و آلبوم های خواننده می باشد این سایت ها باید قسمت بیوگرافی خواننده های مختلف را دارا باشد برخی از کاربران علاقه زیادی به خواندن و پیگیری سبک زندگی خوانندگان و افراد مشهور هستند این یکی از ویژگی های بسیار مهم هست که هر سایت موزیک باید آن را دارا باشد

شما به عنوان مثال به دنبال دانلود فول آلبوم آرشا رادین را دارید در بین سایت ها بسیار جذاب است که به صورت اختصاصی صفحه ایی برای این کار داشته باشند و یا اینکه دسته بندی ویژه به این کار اختصاص داده باشند پیشنهاد ما سایت فضا تو موزیک هست که شامل تمام ویژگی های منحصر به فرد می باشد



:: برچسب‌ها: دانلود فول آلبوم آرشا رادین , سایت فضا تو موزیک , دانلود فول آلبوم آرون افشار , فول آلبوم رضا شیری , دانلود آهنگ جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 772
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 خرداد 1398 | نظرات ()